Tekniikkakeskustelut > Projektit
Kaben värkkäilyä
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.02.2021 kello on 13:57 ---Menee vähän ohi? Mun laittamissa nuo virrat tulleet johtonippu kiinni tökkäämällä. Mistä olen jäänyt paitsi?
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika joka Volvossa,aina saanut Hämeenautosta valmiiksi laitettuna 13 napasen kaikilla toiminnoilla.Sama tämä nykynen kulkupeli Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.02.2021 kello on 14:07 ---Laittaisiko Ossi omavalmistetta töpseliä.
Voihan sen F4 sulakkeen syöttöjohdon katkaista tuosta sulakepesästä ja laittaa oman sulakkeen syöttämään vaunulle virtaa :-\
--- Lainaus päättyy ---
Ei oo mahdollista. Paksumpi johto syöttää koko neljän sulakkeen rivin tulopuolta.
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.02.2021 kello on 13:57 ---Menee vähän ohi? Mun laittamissa nuo virrat tulleet johtonippu kiinni tökkäämällä. Mistä olen jäänyt paitsi?
--- Lainaus päättyy ---
Hyvästä harrastuksesta jää paitsi valmista ostamalla.
Ja kuten aiemmin todettu, mun tekemässä on oikeasti kunnon johdinpaksuudet - myös maapuolella 😉
Ja mun sarja kustantaa noin 23eur.
K.E.V:
Englannista traileri boxi ja pistorasia piuhoineen oli posteineen alle 100€ oulaan ketjuun joskus linkin laitoin, ne myi vanhan traktorin kamaa - 50% Vanha oli jokin tarvike 7 napainen johon tuli se tyyppivika. No sumuvalokytkin, heitin sorttiin. Tämä ei tartte sitä kytkintä.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.02.2021 kello on 16:56 ---Ei oo mahdollista. Paksumpi johto syöttää koko neljän sulakkeen rivin tulopuolta.
--- Lainaus päättyy ---
Siittä vain haaroitat omalle sulakkeelle.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.02.2021 kello on 17:06 ---Siittä vain haaroitat omalle sulakkeelle.
--- Lainaus päättyy ---
Mun autoihin ei tehdä ns. virityksiä. Eiköhän se liitin löydy oikean sulakkeen alle.
sinne etupäähänkin pitäisi saada parannuksia eli lisää liittimiä😉
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta