rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Täydellinen auto, ilman hintaa.  (Luettu 7205 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:22
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #15 : 4.10.2019 kello on 13:47 »
Taas se ikuisuuskysymys.
Onko liian iso? No jos on ottaa tällasen

https://youtu.be/yZt5nN99C6k ^-^

Voisi olla kakkoskulkimena ihan kiva. Viikonloppureissuil le :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:52
  • Knaus Eifelland
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #16 : 4.10.2019 kello on 14:56 »
^ Oli sellasta kameratyöskentelyä, että alko ahistaa… 

Näppärän kokoinen. Kaasupullokaappi tuskin toimii suomen talvessa. Alaslaskettava sänky on kiva runtata ylös vaimon nukkuessa...  ;D

Edit: Katoin videon loppuun ja hinnatkin vilahti lopussa. On vaan sikahintainen pikkukoppi. Oliko toi 80 tonnia saksan hinta? Suomesta saa samaan hintaan esim. tällasen ison porsaan: https://www.rintajouppi.fi/matkailuauto/burstner/lyseo-time-i-720/H57363/
« Viimeksi muokattu: 4.10.2019 kello on 15:39 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
  • viva la France
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #17 : 4.10.2019 kello on 15:20 »
Tuo wingamm on kaikissa malleissaan kallis samankokoisiin verrattuna. Mutta sen asuntokorissa ei ole yhtään saumaan.
Tämä valmistaja on se jota moni suomalainen valmistaja kopioi 70 ja 80-luvuilla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #18 : 4.10.2019 kello on 16:07 »
Mutta varmaan laatutuote Italian kesään ja sateisiin. Juuri hinta teki siitä houkuttavan :o

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #19 : 6.10.2019 kello on 11:40 »
Itse olen näistä Raulin videoista tykännyt. Samoin kuin Petterin. Ehdottomasti parhaat minun näkemäni asuntoautomatkailu youtubesarjat Suomeksi tehtynä. Tosin selvästi tämän vuotinen sarja on käsitellyt enemmän ruoanlaittoa. Olisiko itseasiassa ollut tavoitteena tehdä joku ihan jollekin tv-kanavalle myytävissä oleva konsepyi? Ruokaohjelmia vaan on niin paljon että kun tässä on nyt karsittu matkailuautoilupuol ta ruokaohjelman takia on samalla hypätty monta pykälää kovemmin kilpaillulle ohjelma-aihe sektorille. Tätä auton esittelyvideota en ole ehtinyt vielä katsoa kun on ollut hektistä hetken. Odottaa kuitenkin listalla sopivaa hetkeä.

Tärkeinyähän on että itse pitää autostaan. Se jos ratkaisu jollekin yoisrlle ei ole optimi ei ihmetytä lainkaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:08
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Täydellinen auto, ilman hintaa.
« Vastaus #20 : 6.10.2019 kello on 12:35 »
Tärkeinyähän on että itse pitää autostaan. Se jos ratkaisu jollekin yoisrlle ei ole optimi ei ihmetytä lainkaan.

Hyvin kiteytetty. Kaikki vaan ei tunnu ymmärtävän tuota.