Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Kännykkä max. 200 €
megaman:
Tuohon vaimon A15 luuriin luvataan 4 vuotta Android-versioita ja 5 vuotta tietoturvakorjauksi a.
Aakku:
Meni pari vuotta vanhaan Sony xperia 10 IV:stä lasi säröille...
Lasinvaihto maksaa 200 €, eikä ole vakuutusta. Tai on kotivakuutus on, mutta omavastuu 150 €.
Aika kallista remppaa kohtuu halpis puhelimeen. Takuuta on enää vuosi ja viimeinen päivitys Android 14 on jo käytössä. Alle 200 € hintaan saisi uudenkin puhelimen kolmen vuoden takuulla. Katselin jotain Nokian mallia, jossa saisi itse vaihdettua tarvittaessa lasinkin. Onko siinä mitään järkeä.
Hakusessa on puhelin, joka olisi pienikokokoinen. Tuntuu trendi olevan, että puhelimen pitää olla kohta tabletin kokoinen.
Varapuhelin on CAT S41 vanhalla Android 8:lla. Vielä kun saisi sellaisen puhelimen, vaan ei ole CAT puhelimetkaan enää entisensä. Tämä CAT on kestävä, vaikka heittäisi kivilattialle. Kokokin on riittävän pieni.
Karabiilisti:
Itellä on kriteereinä riittävä akku, 30w lataus.
IP68 luokitus (veden ja pölyn kestävä)
Puhdas android
HYVÄ KAMERA hyvällä kamera softalla! Järkevään hintaan.
Google pixel 7 on täyttänyt nämä hienosti.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.07.2024 kello on 09:14 ---Itellä on kriteereinä riittävä akku, 30w lataus.
IP68 luokitus (veden ja pölyn kestävä)
Puhdas android
HYVÄ KAMERA hyvällä kamera softalla! Järkevään hintaan.
Google pixel 7 on täyttänyt nämä hienosti.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös nuo Googlen puhelimet yleensä päivitykin ekana...?
dereke:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.07.2024 kello on 08:56 ---Alle 200 € hintaan saisi uudenkin puhelimen kolmen vuoden takuulla. Katselin jotain Nokian mallia, jossa saisi itse vaihdettua tarvittaessa lasinkin. Onko siinä mitään järkeä.
--- Lainaus päättyy ---
Taisi olla Nokia G22-malli? Lisäksi on Fairphone 4 ja 5, katsellut itse Elisan verkkokaupassa. Fairphonet ovat hivenen arvokkaita uutena, lisäksi lupaavat vain roiskevedeltä suojauksen. No, elämä on valintoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta