Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Solifer 500L

(1/8) > >>

knoj:
Varmaan löytyy muitakin tällä foorumilla, jolla on Solifer 500L -88. Minkä kokoiset ovat pöydät? Vaunussani on etupöydän koko 74*112 cm ja takapöytää ei ole ollenkaan. Semmosta olen etsinyt, ja tarjottiin 74 cm leveä, silloinhan se putoaa lattialle. Eikö se tässäkin vaunussa ole niin, että pöydän jalat taitetaan alas ja ne tulvat istuinryhmien väliin, listojen päälle. Tämä väli on kuitenkin 86 cm, joten rakoa jää 12 cm. onko se oikein?
Kiitollinen jos joku viitsii vaivautua.

Mjv16:
Itellä oli artic 552 ja siinä oli takapöytä, joka juuri ja juuri ylti niiden sohvalaatikoiden "kannatin" listaan kiinni. Vaihdoin lopulta vanerin kun ei sitä pöytää koskaan tullut käytettyä kun sinne oli muutenkin hankala kulkea pöytä "käyttöasennossa". TOisella puolella oli kuivauskaappi ja toisella seinä viemässä kulkuaukosta tilaa. Sänkynä oli siis aina omassa käytössä.

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: knoj - 22.09.2019     kello on 20:58 ---Varmaan löytyy muitakin tällä foorumilla, jolla on Solifer 500L -88. Minkä kokoiset ovat pöydät? Vaunussani on etupöydän koko 74*112 cm ja takapöytää ei ole ollenkaan. Semmosta olen etsinyt, ja tarjottiin 74 cm leveä, silloinhan se putoaa lattialle. Eikö se tässäkin vaunussa ole niin, että pöydän jalat taitetaan alas ja ne tulvat istuinryhmien väliin, listojen päälle. Tämä väli on kuitenkin 86 cm, joten rakoa jää 12 cm. onko se oikein?
Kiitollinen jos jok4u viitsii vaivautua.

--- Lainaus päättyy ---
-83 mallin 500L vaunussa oli ainakin erilliset vanerit sänkyjä varten. (Sekä etu että taka)

Matkalainen:
Minun 550 DL ssä takana oleva pöytä laitetaan poikittain niiden listojen varaan. Se tulee samaan tasoon takaosassa lattialla olevan levystä tehdyn "pykälän" kanssa joten vuoteen leveys on patjojen mukaan.

Tarvasjoki:
Kun oli joskus Kafi niin tein rimoista sen välilevyn niin ilma pääsi patjalle ja laitoin kunnon patjian , ei niillä tyynyillä ole kiva nukkua kun on muhkuraiset, Ps jos ei tarvii pöytää niin varastoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View