Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Tuplapohja

<< < (5/5)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 22.09.2019     kello on 22:45 ---ja yleensä näissä on molemmat paksumpia kuin yhdellä varustetuissa ns normi kulkimissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs hyötyä siitä on?
Ei mitään...

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.09.2019     kello on 09:45 ---Mitäs hyötyä siitä on?
Ei mitään...

--- Lainaus päättyy ---
On siitä se hyöty että kun on talvella lapissa pakkasta, niin Alde ottaa 1 kw tehon kun normi vehkeessä huutaa lämmitin tulipunaisena.
Tietysti jos mukavuus ei ole pääasia, niin riittää pelkkä vaneri.
Ja huolto on helppoa, kaikki putket esillä, kaikki sähköjohdot esillä ja se suihkun hajulukkokin on esillä.

tsahkali:
Ja minä kun kysyin, että mitä hyötyä on siitä, että on kaksi tavallista paksumpaa pohjaa?
Mikä hyöty on siitä ylemmästä paksusta, jos lämpö tuotetaan siellä välitilassa?

88k5:
Frankissa eristämätön lattia on jotain 18-20mm vaneria - ei jousta..

Tosiaan tuo suihkualtaan kaivojen vesilukko huollettavissa tuolta..
Lisätään nyt listaan, että Surflow pumppukin on siellä ruumassa kumityynyjen varassa eikä dineten istuinlaatikossa puolityhjän, kaikuvan vesipytyn päällä - eipä kuulu ääni käytössä  ;)
Istuinlaatikot suureltaosin tyhjillään. Pidemmässä reissussa vaihtovuodevaatteet tuolla, ja kilisevät tuliaiset pujotettu niiden väliin  ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.09.2019     kello on 10:35 ---Ja minä kun kysyin, että mitä hyötyä on siitä, että on kaksi tavallista paksumpaa pohjaa?
Mikä hyöty on siitä ylemmästä paksusta, jos lämpö tuotetaan siellä välitilassa?

--- Lainaus päättyy ---
Olisiko laitettu kerralla sen verran tukeva pohja ettei tarvitse miettiä notkuuko vai ei ja massa tuo sitä äänettömyyttä mitä normi kopissa ei ole.
Arvaapa kummassa voi keskustella edestä takapenkille normaali äänellä, yhdellä normipohjalla vai kahdella paksulla pohjalla varustettu.
On muuten nyt ensimmäinen matkamökki minulla johon voi jo soittimeen satsata kun ei kuulu rutina, eikä natinat ja on hiljainen .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View