Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (17/175) > >>

"Masi":
"Paimion polulla olen joskus käynyt ajelemassa, mutta nyt tuli käytyä koirien kanssa ja oli tullut uudet opastetaulut (ja merkitty reitti hieman muuttunut)."

Aika selkeä lause.

ktako:
Ääritapauksessa voi käydä polulle näin ilman varoitusta

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.10.2020     kello on 16:38 ---Ja ymmärrän miksi, sähköfillari aiheuttaa erosiaa paljon enemmän normi kulkijaan verrattuna ja fillaristi jalankulkijaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän vähän kaipasin faktaa, miten sähköavusteinen kuluttaa enemmän kuin perusfillari?
Kyllä se vain on ajotyylistä enemmän kiinni kuin vetotavasta.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster - 25.10.2020     kello on 17:20 ---
Tähän vähän kaipasin faktaa, miten sähköavusteinen kuluttaa enemmän kuin perusfillari?
Kyllä se vain on ajotyylistä enemmän kiinni kuin vetotavasta.

--- Lainaus päättyy ---

Minkä takia mopo tai prätkä kuluttaa polkua kovemmin kuin fillari?
Oisko kyse voimasta ? ja jos ei, niin sittenhän se sähköapu on turhaan ;)

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.10.2020     kello on 17:25 ---Minkä takia mopo tai prätkä kuluttaa polkua kovemmin kuin fillari?
Oisko kyse voimasta ? ja jos ei, niin sittenhän se sähköapu on turhaan ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ei se nyt ihan noin yksiviivaisesti kuitenkaan mene, mopo ja prätkä ei ole sähköAVUSTEINEN polkupyörä (joista tässä keskustellaan).
Sillä voi myös ajaa ilman avustusta kuten itse teen maastossa pääsääntöisesti. Ja jos apuja käytän, niin ei se tarkoita että vedän kunttaa rullalle joka polkaisulla vaan helpotan hieman kulkua johon en välttämättä kunnoltani kykenisi.
Ja kuten jo yllä mainitsin, ajotavalla on eniten merkitystä. Voi sitä krossipyörälläkin ajella niin ettei jätä jälkiä ajouralle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View