Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpyöräkokemuksia
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 11.11.2023 kello on 10:12 ---- suunniteltu sähköpyörille
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Mitäköhän se tarkoittaa?
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.11.2023 kello on 13:33 ---Mitäköhän se tarkoittaa?
--- Lainaus päättyy ---
Valmistaja ei ole sitä sen tarkemmin ilmoittanut. Itse oletan, että ainakin kantavuus on tehty suuremmalle kuormalle. Tuollainen normaali kaupunkikäyttöön tehty sähköpyörä painaa luokkaa 26...28kg, siihen kun laitetaan päälle kuski 100kg (varusteineen), pari sivulaukkua, niin johan on kokonaispaino vähintään160kg. Suurin massa tulee takapyörälle. Tuollaiset perinteiset "markettirenkaat" jäävät auttamatta alamittaiseksi.
Samoin tuntuu/näyttää tuo pistosuojaus tehdyn suurille pintapaineille.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.11.2023 kello on 13:33 ---Mitäköhän se tarkoittaa?
--- Lainaus päättyy ---
Voi laittaa 50% kalliimman hinnan :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 11.11.2023 kello on 13:59 ---Valmistaja ei ole sitä sen tarkemmin ilmoittanut. Itse oletan, että ainakin kantavuus on tehty suuremmalle kuormalle. Tuollainen normaali kaupunkikäyttöön tehty sähköpyörä painaa luokkaa 26...28kg, siihen kun laitetaan päälle kuski 100kg (varusteineen), pari sivulaukkua, niin johan on kokonaispaino vähintään160kg. Suurin massa tulee takapyörälle. Tuollaiset perinteiset "markettirenkaat" jäävät auttamatta alamittaiseksi.
Samoin tuntuu/näyttää tuo pistosuojaus tehdyn suurille pintapaineille.
--- Lainaus päättyy ---
Piti oikein käydä katsomassa....
Oli 'tavalliset' marathon plus renkaat.
Täytyy päivänvalossa tutkia, onko leimattuna jotain tarkempia tietoja.
Hesus:
miksei sitten tehdä "läskirenkaita" jos normaalit ei kestä painoa? enkä tarkoita fatbiken renkaita.
Veikkaan ettei ole juuri mitään eroa. ainakaan asfaltille suunnatuissa renkaissa. maastokuvioisessa vois periaatteessa olla paremmin ns. vetopitoa tai erimuotoiset nappulat, ettei ne taitu alle kun voimaa on enempi kuin normi pyöräilijä jaksaa polkea.
Mulla on tuossa yks kulunutt nappula-schwalbe, sähköpyörän takana oli reilu 1000km(ensiasennus kumi). Jännästi se on kulunut, nappuloihin on kulunut ikäänkuin "läpät", eli nappula taittunut vedossa ja kulunut nappulan takaa, pinta jäänyt siihen läpäksi. Ei mulla ainakaan noin oli ikinä ennen sähköavustusta kulunut rengas.
vaatinee kovaa vetoa karhealla kalliolla ylämäkeen että tapahtuu tuo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta