Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (111/175) > >>

megaman:
Tämä fillari olisi pitänyt säästää ja sähköistää, oli niin tyylikäs. ZBike. Siinä oli havinaisesti napajarru myös edessä. 8 napavaihdetta ilman jalkajarrua, eli polkimet pyöri myös takaperin, joka lienee harvinaista.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.09.2023     kello on 11:54 ---Ei vaan vakuutettava. Itsellä 350W ja 1000W, vakuutettu Ifissä (halvin).

--- Lainaus päättyy ---

Toki vakuutettava, mutta kirjoittaessa oli pieni ajatuskatkos, mielessäni ko laite oli myös yli 25Km/h kulkeva, jolloin myör rekisteröitävä.

Laitteen omistaja varmaan tarkentaa/ oikaisee tiedot.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 30.09.2023     kello on 12:43 ---
Toki vakuutettava, mutta kirjoittaessa oli pieni ajatuskatkos, mielessäni ko laite oli myös yli 25Km/h kulkeva, jolloin myör rekisteröitävä.

Laitteen omistaja varmaan tarkentaa/ oikaisee tiedot.

--- Lainaus päättyy ---
Kontrolloiko tuota mikään...?

Mulla on 250 W / 25 km/h, mutta kun siinä on äärimmäisen vaarallinen käsikaasu, niin siihen pitäisi ottaa vakuutus.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.09.2023     kello on 14:08 ---Kontrolloiko tuota mikään...?

Mulla on 250 W / 25 km/h, mutta kun siinä on äärimmäisen vaarallinen käsikaasu, niin siihen pitäisi ottaa vakuutus.

--- Lainaus päättyy ---

Näin se menee, tuskin tuota (-kaan) juuri kontrolloida, mutta rapsut voi olla aika kovat, jos käry käy?

Eihän tosi karavaanari tuollaisia ehdi miettimään  :D

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 30.09.2023     kello on 14:15 ---
Näin se menee, tuskin tuota (-kaan) juuri kontrolloida, mutta rapsut voi olla aika kovat, jos käry käy?

--- Lainaus päättyy ---

en usko että poliisit noita kyttää. ainakaan vielä.

Itse miettisin enempi onnettomuuden kannalta. kuka maksaa kulut kun kaatuu/kolaroi laitteella joka vaatisi liikennevakuutuksen, mutta sitä ei ole? ei ainakaan vakuutusyhtiö... veikkaan että maksaja näkyy kun katsoo peiliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View