Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpyöräkokemuksia
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 3.08.2023 kello on 15:44 ---Samaa olen minäkin suunnitellut. Ranteiden pitäisi olla mielestäni ajaessa luonnollisessa asennossa, suorana, jopa hieman sisäänpäin kääntyneenä. Päinvastoin kuin perinteisessä ohjaustangossa, koska painoa ja tärinää kohdistuu ikääntyneisiin ranteisiin. Ajoasento voi olla pystympi kuin nykypyörissä on, sillä sähkömoottori auttaa eikä seniorilla ole kiirettä.
--- Lainaus päättyy ---
Kun siirretään painoa käsiltä pois, se siirtyy prseeseen. Eli pian sattuu takapuoli ranteiden sijaan. No sitten lisäpehmustetta satulaan.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 3.08.2023 kello on 15:44 ---Samaa olen minäkin suunnitellut. Ranteiden pitäisi olla mielestäni ajaessa luonnollisessa asennossa, suorana, jopa hieman sisäänpäin kääntyneenä. Päinvastoin kuin perinteisessä ohjaustangossa, koska painoa ja tärinää kohdistuu ikääntyneisiin ranteisiin. Ajoasento voi olla pystympi kuin nykypyörissä on, sillä sähkömoottori auttaa eikä seniorilla ole kiirettä.
--- Lainaus päättyy ---
Semmoisen vanhanajan pappa/mummo mallin pyörän ohjaustanko on paras ranteille ja selälle.
Eli tyyliin:
retkeilijä:
No joo. Tarkoitin perinteisellä ohjaustangolla kuvan mukaisia, jo perinteeksi tulleita City-pyörien ohjaimia.
Tässä rouvan pyörässä on tanko nostettu ylös pystymmän ajoasennon saamiseksi.
Karabiilisti:
Pysty ajoasento on kyllä paras...ei rasitu niska eikä ranteet.
MRi:
Lievä sähköpyöräkuume päällä. Josko hyödyntäisi tuon työnantajan tarjoaman fillariedun. Pyörän maksimihinta 4901€. Perinteinen oma fillari on cyclcross joten sähköpyörä mallia maasto. Saako tuohon rajaan mahtumaan jousitetun vai onko tyytyminen jäykkäperäiseen?
Ehdotuksia merkistä ja mallista, jos olisit itse valitsemassa näillä spekseillä?
Ja tunnustan että en ole ketjua kahlannut läpi enkä testituloksia googlettanut...
Ajelut tiellä, päällystetyillä ja ei-päällystetyillä ja voisi tuota käydä maastossakin kokeilemassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta