Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (50/175) > >>

Vesa:
https://www.kuntokauppa.fi/sahkopyorat

Olisi ehkä minun valinta "halpis" sähköpyöräksi. Osa on käsittääkseni Suomessa/Salossa koottu? Tosin ei mitää kokemusta itsellä ole asiasta.

Toinen asia on, mikä on halpa pyörä pidemmän päälle. Pyörä, jossa on "kiinalaiset" tuntemattomat osat, niin käyttö arvo on niin kauan kun kestää. Mutta jos valisee pyörän, jossa on shimano, boshin yms. Tunnetut sähköt, niin voisi kuvitella, että varaosia saa tulevaisuudessakin. Tietenkin hinta on eri.

Shimano ja Shimano on kaksi eri asiaa, kannattaa tutustua eri osasarjoihin. Halvimman ja kalleimman "shimanon" välillä on aikapaljon eroa.

megaman:
Mulla vielä tallessa ja operatiivisessa kunnossa Bilteman maasturi 25 vuoden takaa.
Siinä toiseksi kalleimmat vaihtajat STX-RC 24 vaihdetta. 27 vaihteinen Deore oli mallisarjan huippu. Kaverilla oli samoihin aikoihin 21 vaihteinen Nishiki, osa Shimanon rattaista oli muovia...
18 vaihteinen Shimano oli halvin.

Meillä ollut useita biltema pyöriä ja Crescenttejä, en nää laadullisesti mitään eroa näiden välillä. Crescent taitaa olla kuitenkin laadukkaampi kuin Solifer tai Sarda.

Aakku:
Minä tykkään vieläkin tästä fillarista, kuin hullu puurosta...

Mukava ajaa varsinkin hiekkateillä, tai missä on asfaltti vaurioitunut. Rengaspaineet on yhdessä Baarissa. Matkaa taittuu noin 40 km sähköavustuksella. Kulkee kyllä polkemattakin. Tuunasin jälkeen lokasuojat, tarakan ja lukittavan kiinteän tarakkalaukun. Laukkuun voi jättää vaikka kypärän, jos käy ostoksilla. Ruokakassikin mahtuu laukkuun. Satula on nykyisin Lidlin ilmalla säädettävä.
Taittopyöräksi tarkoitettu, mutta en sitä juuri koskaan ole taittanut. Sitä varten on vastaava tavallinen fillari tavallisin 20" renkain ilman sähköä.

megaman:
^
Hyvännäköinen taustapeili. Jälkiasennus taitaa olla?

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2022     kello on 22:05 ---Shimano on tai ei "Shimano" niitä on todella montaa mallia. Markettikiinan Paskass kuten alipaappa. Ainoa Yhtäläisyys on nimi.

--- Lainaus päättyy ---
shimano tekee juuri käytöön sopivaa tavaraa, kun haluaa parempaa pitää maksaa mutta saa niita halvemmallakin. ei se ole mikään alibaba feikki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View