Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Joulu

<< < (5/19) > >>

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.09.2019     kello on 20:24 ---https://www.google.fi/search?nord=1&source=hp&ei=7ERxXcaVM833qwHinLvYCQ&q=on+hanget+korkeat+nietokset&oq=on+hanget+&gs_l=psy-ab.1.0.0l2j0i22i30l8.1207.7869..11936...0.0..0.152.1045.5j5......0....1..gw

Onko siellä etelässä myös hanget korkeat nietokset.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jokainen tietenkin elää / toimii omien mahdollisuuksien ja mieltymysten mukaan myös joulun vietossa.
En ole koskaan "rakastanut" lunta tai kylmää.

Ehkä asennoitumiseni johtuu lapsuusajan kylmistä talvista. Kotiolot olivat köyhät, vanhemmilla ei ollut rahaa joten kunta antoi "köyhäinapua mm, talvitakin ja kumikenkien muodossa. Thumb

Kaikki on tietenkin suhteellista, mutta jokaisen on ymmärrykseni mukaan pyrittävä hakemaan omalle elämälle miellyttävin muoto. Thumb

"Masi":
Espanja, Valencian seutu ;) Ei lunta ja melko varmasti lämmintä ja ruuatkin merellisiä herkkuja.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.09.2019     kello on 20:01 ---Joulu on jokaiselle sitä, mikä itsestä tuntuu parhaalta.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kannattaa aina muistaa - mikä on itsestä se oikea.

Minä nautin kotona läheisten seurasta - pihasaunan, takan ja leivinuunin lämmöstä - perinteisistä koristeluista - perinteisistä ruoista. Minusta se on parasta, enkä osaa kuvitella miten kulkine toisi asiaan jotain lisäarvoa leikkaamatta jotain tärkeämpää.

Arska:
Mulle kun on noita lastenlapsia siunaantunut  aika monta niin kyllä se jouluaatto, kun pukki jakaa lahjat, ne lasten ilmeet ja oleminen on kaiken suola. Sitä lasten riemua on vaan niin kiva katsella. En vaihtaisi tuota fiilistä mihinkään.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.09.2019     kello on 21:23 ---Mulle kun on noita lastenlapsia siunaantunut  aika monta niin kyllä se jouluaatto, kun pukki jakaa lahjat, ne lasten ilmeet ja oleminen on kaiken suola. Sitä lasten riemua on vaan niin kiva katsella. En vaihtaisi tuota fiilistä mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan täysin Arskaa,samoista asioista nautitaan meilläkin Thumb.Sitten nautitaan siitäkin kun hiljaisuus ja rauha laskeutuu tupaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View