Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Vanhan vaunun korjaajia?

<< < (2/2)

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.09.2019     kello on 19:36 ---Vaunusi on varsin vanha. Joten laskutyönä tehtynä korjaus tulee kalliiksi. Jos et itse pysty tekemään, unohda koko juttu.

--- Lainaus päättyy ---
Aloittaja ei kysynyt hintaa vaan tekijää, pysytään siis aiheessa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.09.2019     kello on 19:36 ---Vaunusi on varsin vanha. Joten laskutyönä tehtynä korjaus tulee kalliiksi. Jos et itse pysty tekemään, unohda koko juttu.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo -  3.09.2019     kello on 23:47 ---Aloittaja ei kysynyt hintaa vaan tekijää, pysytään siis aiheessa.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta on pysytty varsin hyvin aiheessa.
Tuollaisen korjauksen teettäminen on aina liian kallista.
Jos kuitenkin haluaa yrittää, paras kysyä urakkahinta mahdollisimman monesta paikasta, riippumatta suosituksista.
Ja jos joku erehtyy hinnan antamaan, paras käydä joka päivä katsomassa, mitä tekevät.

Jannyys:

--- Lainaus käyttäjältä: Jonne -  3.09.2019     kello on 21:42 ---Teuvalle caravan palvelulle tai ehkä noin vanhan vaunun kanssa soitat caravan Koivistolle (vanha caravanpalvelun työntekijä joka perustanut oman huollon). Tekee tuon talvikaudella kivasti urakalla kun muuten on hiljaisempaa. Tietotaitoa löytyy kun omistaja itse on työskennellyt jo vaunujen rakentamisen parissa aikoinaan. Laskuahan siitä tulee mutta 6002i on huippu vaunu mikä kannattaa pitää kunnossa kun uusia niin hyviä ei enää tehdä. Helsinki caravan hyllyyn jäi vielä 2016 vuonna 1kpl käytettyä etuseinää. Soita sinne tai laita sähköpostia. Pitäisi löytyä vintiltä ilmanvaihtoputken päältä. Hain toisen sieltä 2016 vuonna toinen vielä jäi. Maksoi 200 eur

--- Lainaus päättyy ---

Suurkiitos tästä vinkistä!  :)

Turhan Höpöttäjä:

https://www.osmonvaunupalvelu.com/korjaus-ja-huolto

Jannyys:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.09.2019     kello on 17:59 ---https://www.osmonvaunupalvelu.com/korjaus-ja-huolto

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View