Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Satelliittiantennilla töllön katsominen Suomessa ?
Karabiilisti:
Onkos enää tänäpäivänä syytä katsella Suomessa satelliittia kun netti pelaa aikas hyvin ... kunnon retkimokkula vaan ja siihen tehoantenni.
Plösöilijä:
Netin kautta elisaviihdettä voi töllöttää missä vaan Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Plösöilijä - 30.09.2019 kello on 13:07 ---Netin kautta elisaviihdettä voi töllöttää missä vaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisi hieman tarkentaa tuota tietoa. Jos digipoksi on kotona ja itse vaunulla niin eihän sitä voi katsoa kuin puhelimesta vai onko jotain mitä en tiedä? :-[
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.09.2019 kello on 14:27 ---Kannattaisi hieman tarkentaa tuota tietoa. Jos digipoksi on kotona ja itse vaunulla niin eihän sitä voi katsoa kuin puhelimesta vai onko jotain mitä en tiedä? :-[
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus ---Katso Elisa Viihdettä kaikissa EU-maissa!
1.4.2018 alkaen Elisa Viihteen asiakkailla on mahdollisuus käyttää kaikkia internetin välityksellä siirrettäviä Elisa Viihteen palveluita EU-maissa tilapäisesti oleskellessaan, ns. EU-siirrettävyyden mahdollistamana. EU-siirrettävyys edellyttää sitä, että Elisa Viihteen asiakkaalla on vakituinen asuinosoite Suomessa.
--- Lainaus päättyy ---
Ja osoite johon kirjaannut omilla Elisa viihde tunnuksilla https://elisaviihde.fi/
mjo33400:
Voi helkkari, että olen pöllö. Noinhan minä teen koko ajan, mutta en ole tajunnut c-morea käyttää ( Formulaa ) kun se on vaan tihrunnut puhelimesta. :-[ Vai onko niin, etten sitä näe vaunun koneella?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta