Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Satelliittiantennilla töllön katsominen Suomessa ?

<< < (4/5) > >>

Karabiilisti:
Onkos enää tänäpäivänä syytä katsella Suomessa satelliittia kun netti pelaa aikas hyvin ... kunnon retkimokkula vaan ja siihen tehoantenni.

Plösöilijä:
Netin kautta elisaviihdettä voi töllöttää missä vaan Thumb

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Plösöilijä - 30.09.2019     kello on 13:07 ---Netin kautta elisaviihdettä voi töllöttää missä vaan Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaisi hieman tarkentaa tuota tietoa. Jos digipoksi on kotona ja itse vaunulla niin eihän sitä voi katsoa kuin puhelimesta vai onko jotain mitä en tiedä? :-[

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.09.2019     kello on 14:27 ---Kannattaisi hieman tarkentaa tuota tietoa. Jos digipoksi on kotona ja itse vaunulla niin eihän sitä voi katsoa kuin puhelimesta vai onko jotain mitä en tiedä? :-[

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---Katso Elisa Viihdettä kaikissa EU-maissa!
1.4.2018 alkaen Elisa Viihteen asiakkailla on mahdollisuus käyttää kaikkia internetin välityksellä siirrettäviä Elisa Viihteen palveluita EU-maissa tilapäisesti oleskellessaan, ns. EU-siirrettävyyden mahdollistamana. EU-siirrettävyys edellyttää sitä, että Elisa Viihteen asiakkaalla on vakituinen asuinosoite Suomessa.
--- Lainaus päättyy ---

Ja osoite johon kirjaannut omilla Elisa viihde tunnuksilla https://elisaviihde.fi/

mjo33400:
Voi helkkari, että olen pöllö. Noinhan minä teen koko ajan, mutta en ole tajunnut c-morea käyttää ( Formulaa ) kun se on vaan tihrunnut puhelimesta. :-[ Vai onko niin, etten sitä näe vaunun koneella?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View