Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tietojen luovutus Trafilta
megaman:
Mun käsittääkseni tietojenluovutuskie lto ei ole enää voimassa trafin remontin jälkeen kohdallani ja pitäisi kai tehdä uudestaan.
Suoramarkkinointiki elllon olen tehnyt jo kolmasti, on kolme vuotta voimassa kerrallaan. Eipä tule turhia soittoja, saa olla rauhassa. Sama osapuoli voi myydä sinut moneen kertaan.
Joku kysyi, että miksi? No esim. varkaat voi selvittää asuinpaikkasi reknron perusteella. Anastaa vaikka reissukulkimesi pihasta, kun ha on lentokentällä parkissa. Riittääkö syyksi?
Minkä hiton takia musta pitäisi olla tietoja saatavissa?
mjh48:
Aina kun joku kauppias soittaa tai suomalainen firma laittaa sähköpostia, voi kysyä mistä tiedot ovat peräisin.
Kannattaa myös pyytää samalla kirjallisesti tiedot jotka yrityksellä sinusta on, tietosuojalain perusteella yrityksen on annettava ne ja kerrottava ketkä yrityksessä pääsevät niitä tarkastelemaan.
Samalla voi vaatia tietosuojalain perusteella tietojen poistoa.
Kumisimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.08.2019 kello on 22:07 --- ^
^
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Jos ei ole puhtaat jauhot pussissa, on peitettävä esim. rekkarit ja jäsennumerot. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa laittaa myös pankkitunnukset, tilinumero sekä nimi , osoite ja henkilötunnus auton kylkeen ja talon ulko-oveen. Siis jos on puhtaat jauhot pussissa.
Turhan Höpöttäjä:
^
Olen aina ihmetellyt, mistä immeisten silmien ristiin meno johtuu. Ei tarvitse ihmetellä enää, kun seuraa juttuja esim. orgissa. Joka aiheesta keksitään jotakin kauheeta ja vatvotaan lakipykäliin asti. ::)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.09.2019 kello on 16:33 ---Olen aina ihmetellyt, mistä immeisten silmien ristiin meno johtuu. Ei tarvitse ihmetellä enää, kun seuraa juttuja esim. orgissa. Joka aiheesta keksitään jotakin kauheeta ja vatvotaan lakipykäliin asti. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ihan käytännössäkin identiteettivarkaus ei ole enää tänä päivänä valitettavasti mikään harvinaisuus ja tuottaa omistajalleen ylimääräistä vaivaa aika tuhottomasti. Äärimmäisillään menee hetua vaihtoon jne. ja tällöin puhutaan jo kokonaan uudesta identiteetistä kaikkine rekisterimerkintöin een joka sen sun ziljoonaan paikkaan yms :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta