Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Transit 2.4 tdci tyhjäkäynti pätkii lämpimänä

<< < (5/10) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.08.2019     kello on 15:34 ---Heh toinen ihaa :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
;D
Tota mä oon toitottanut - "automies" näkyy konepellin alta..
Tuon kuntoisena se mulla 2007->viime talvi. Nykyään uudella omistajalla..

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 28.08.2019     kello on 13:07 ---2007 konehuone näyttää perin vieraalta 2006 verrattuna...

Millä mapin sai tuon näköseksi...raskast a PÖ?

:laugh:

Ja millä putsasit?

--- Lainaus päättyy ---
Kuva muutaman vuoden takaa. Ehkä yhden kesän commonrail-huijaus-boxin käyttö sai egr:stä paksumpaa pöllyä imusrajaan.
Imusarja/egr clenerspaylla puhdistin..

Transit:
Vähän on kyllä muutosta tullut tuossa uudemmassa mallissa osat ovat eripaikoissa.Pitää uskaltaa vielä käyttää jossain testerissä tahtoo vain nuo ammattilaiset olla vähissä turhan kalliita osia vaihdella huvinvuoksi arvatenkin seuraavaksi menee korkeapainepumppu vaihtoon.

kimi:
Korkeapainepumppuje n vaihto pidettiin yhdessä versiossa tyyppivikana. Jossain vaiheessa todettiin, että syy oli Turkissa rakennetuissa ja niissä diesellämmittimen väärä asennus.

Missäpäin vaikutat. Tiedän muutaman paikan jota voin suositella

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Transit - 24.08.2019     kello on 14:36 ---Sellaisen huomion tein,että kun laittaa puhaltimen isommalle ja valot päälle niin alkaa käymään tasaisesti.

--- Lainaus päättyy ---
Aiheuttaisiko laturi kyseisen ilmiön, lataa- ei lataa -lataa.....
Kun valot ym päällä niin kulutusta enemmän ja  lataa koko ajan .

Onkos tuosta suurtakin haittaa jos tyhjäkäynnillä ilman valoja joskus pätkäisee? Itse en jaksaisi suuremmin murehtia ...

Karabiilisti:
eihän kyseessä ole ilmastoinnin kytkeytyminen...
tyhjäkäynnillä se potkaisee aika kovasti ainakin omassa.

Jaa ettei ole ilmastointi päällä...ei välttämättä olekaan kuskin käskemänä vaan auton ohjaamana.
Jos on ilmansäätö tuulilasille ja lämpö sopivasti päällä niin sehän kytkee sen ite eikä sitä näe merkki valostakaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View