Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Matkaajan kemssan huoltoluukun avaus ilman avainta
mjh48:
Suosittelen hälyttimen asennusta.
Meidän autoon yritettin murtautua kahden viikon sisällä kun auto tuli pihaan, kun en ollut ehtinyt asentaa hälytintä.
Hälyttimen asennuksen jälkeen auto on saanut olla rauhassa.
megaman:
Mulla on Boxerissa Defan hälytin, avasivat silti apukuskin oven. Sitten tuli lähtö.
Pitää olla monenlaista jäynää pihapiirissä. Mulla on asunnossa myös hälyttimet ja ulkotutka piippaa sisällä jos joku pyörii ulkosalla. Ja toi Bilteman tutka täydentää. Ja 20W led liikkeentunnistimel la antaa valoa.
SFC52815:
Hälytin varmaan on paras vaihtoehto. Autossahan ei ole mitään ajonestoa eikä keskuslukitustakaan .
Nuo pihahälyttimet ei oikein käy, kun kyseessä kerrostalon parkkipaikka. Pihalla pimeän aikaan järjettömän kirkas valaistus, jopa parkkiruutumme vieressä. Mutta valoisan aikaan lähti ekalla kerralla.
TERO
Haoltu:
--- Lainaus käyttäjältä: SFC52815 - 27.08.2019 kello on 08:26 ---Hälytin varmaan on paras vaihtoehto. Autossahan ei ole mitään ajonestoa eikä keskuslukitustakaan .
Nuo pihahälyttimet ei oikein käy, kun kyseessä kerrostalon parkkipaikka. Pihalla pimeän aikaan järjettömän kirkas valaistus, jopa parkkiruutumme vieressä. Mutta valoisan aikaan lähti ekalla kerralla.
TERO
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä ja jos tapaa varkaat livenä auton kimpussa kuten itsellä on kokemusta, tapahtuu seuraavaa. Otin kolmesta varkaasta yhden kiinni (2 pakeni) ja toimitin poliisilaitokselle, jouduin kuulusteluun, varas syytti minua tapon yrityksestä. :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta