Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2450 ruostuminen: palopommi vaiko kultakimpale kärrin lämmitykseen?

<< < (2/4) > >>

Dorotea:
Kaivelin hieman vanhoja kuvia 2450 pannusta. Tässä lainatut kuvat.

Jushi69:
No onhan hieno kuvagalleria Dorolla.
Kiitos tästä. ;D

putkimies:
 On minulla suuri luottamus Primus 2450 lämmittimeen. Siinä on nerokas turvarakennne, sekä sähkön että kaasun (hetkelliseenkin) katkeamiseen, eikä esim. väärän seoksen johdosta tuleva häkä voi mitenkään  ajautua asuintiloihin. On minulla perinpohjin varauksellinen suhtautuminen kaasuvehkeisiin. Mutta Primukseen luotan.  :)

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 27.08.2011     kello on 21:19 ---Tai sitten ostat multa jo korjatun tilalle:

http://karavaanari.org/index.php/topic,2087.0.html

--- Lainaus päättyy ---
Nopes, homman juju kun on tämä TI-ajatelma niin kaupalliset ratkaisut eivät ole vaihtoehto  :P Mutta jahka olen viikon tuon omani kanssa turhaan ähissyt niin sitten ehkä ajatus menee toiseksi  ;D

Doroteal:ta hyvät kuvat, kiitokset niistä.

Vemppu:
Niinpä poksahti Primus palasiksi ja takaisin kokoon... Ei siinä muuta ollut kuin se poskipelti ruostunut. Vesitila on ehjä, palotila ruosteinen mutta ehjä ja arina (vai mikä se nyt virallisesti on) samaten ehjä verkkoja myöten.

Vääntelin 1mm pellistä uuden poskipellin, putsailin sisältä ja hankailin ruosteita pois, nykäisin vähän maalia pintaan ja lyötiin nippuun. Päivä työtä ja kummasti kattila siistiytyi. Johdotus pitää vetää vielä uusiksi kun vihreäksi hapettuneet abikot ja katkeilleen tuntuset johdot eivät oikein herätä luottamusta. Sen jälkeen sitten laitan koko systeemin irrallaan tunniksi puhisemaan pattereiniin ja ajan ns. piilevät viat siitä ulos .-)

Eiköhän sillä kärry pysy lämpöisenä ja kelkasta jäät tipahda tulevana talvena  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View