rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: My Dieseli?  (Luettu 17163 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:17
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: My Dieseli?
« Vastaus #45 : 15.08.2019 kello on 09:29 »
Jakelu kuluttaja-asemista lähinnä pohjoisessa, mutta Truck-asemilta saa täällä etelässäkin.

Tuollaisella Truck-asemalla piipahtaessaan, lienee ihan hyvä muistaa ensin vaihtaa se pumppu matala-paineiseen moodiin, ennen kuin pistoolin liipasinta painaa - kokemuksesta :-[

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 03:09
  • Escucha el Oi!
Vs: My Dieseli?
« Vastaus #46 : 16.08.2019 kello on 17:19 »
Saako nesteen truckpisteiltä ilman yrityskorttia ainetta? En itse ainakaan ole saanut mastercardilla.

  • Vieras
  • Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #47 : 16.08.2019 kello on 17:24 »
    Ei käy, ei käy myöskään Nesteen yksityiskortti.

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #48 : 16.08.2019 kello on 17:43 »
    ^
    Onkos sellaista edes? Kanta-asiakas -kortti on sellainen, mutta siinä ei ole maksuominaisuutta, vaan pitää syöttää sellainen perään..

    Truck tai Truck+ (vaatii etätunnistuslaittee n, kortiton systeemi) -asematankkaus pitää raksia yrityskorteissa. Sama ulkomailla tankkauskin vaatii oman rastinsa.. Truck -asemalla ei voi maksaa luotto/pankkikorteilla vaan Nesteen omalla luottokortilla. Myöskään litrahinnat eivät ole esillä, vaan asiakkaalla on sopimushinta - vaikka samalla lanssilla olisi kuluttaja-automaatti/express ja hintatoteemikin - eivät koske Truck -puolta

  • Vieras
  • Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #49 : 16.08.2019 kello on 17:47 »
    Nesteellä on maksukortti yksityisille, itselläkin on sellainen.
    https://www.neste.fi/artikkeli/neste-yksityiskortti-1

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:56
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #50 : 16.08.2019 kello on 19:41 »
    Nesteellä on maksukortti yksityisille, itselläkin on sellainen.
    https://www.neste.fi/artikkeli/neste-yksityiskortti-1

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Lukeepi näin...

    "Suomessa voit käyttää Neste Yksityiskorttia lähes 500 Neste- ja Neste Express -asemalla. Ammattiliikenteen Neste Truck -asemilla yksityiskortti ei käy maksuvälineenä."

  • Vieras
  • Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #51 : 16.08.2019 kello on 19:48 »
    Lukeepi näin...

    "Suomessa voit käyttää Neste Yksityiskorttia lähes 500 Neste- ja Neste Express -asemalla. Ammattiliikenteen Neste Truck -asemilla yksityiskortti ei käy maksuvälineenä."
    Lue viesti #48 edempänä, näin olen myös minä todennut.

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:56
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #52 : 16.08.2019 kello on 19:51 »
    ^
    Oletko saanut tankattua yksityisellä kortilla Nesteen Truck- asemalla...?

    Teboilin D-pisteellä se ei onnistunut.

  • Vieras
  • Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #53 : 16.08.2019 kello on 19:55 »
    En ole edes yrittänyt koska se ei toimi Truck asemilla. Yritysleasing polttoainekortilla voi tankata Truck asemilla.

    Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #54 : 20.08.2019 kello on 00:57 »
    Saako nesteen truckpisteiltä ilman yrityskorttia ainetta? En itse ainakaan ole saanut mastercardilla.

    Aikoinaan itse tankkailin truck asemilla aika usein kun vielä normikorteilla toimi. Siitä ehkä 15v.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 03:09
    • Escucha el Oi!
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #55 : 20.08.2019 kello on 08:36 »
    Nyt on taas normidieseliä tankissa niin saa vaunun etu- ja takaseinää putsata noesta.

    Tai ei se paljoa kuivalla kelillä likasta, mutta sateella kyllä. Tarttuu märkään pintaan kuin tauti.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:08
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #56 : 20.08.2019 kello on 09:56 »
    Nyt on taas normidieseliä tankissa niin saa vaunun etu- ja takaseinää putsata noesta.

    Tai ei se paljoa kuivalla kelillä likasta, mutta sateella kyllä. Tarttuu märkään pintaan kuin tauti.
    My dieselilläkö putsata  etu/taka päät eikö käy pro diesel?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #57 : 20.08.2019 kello on 10:04 »
    ^
    Bensallakin voi kokeilla, kyllä irtoo. Pesuaineetkin hyviä tuohon. Ontuva kevennys..  ^-^

    Aikoinaan itse tankkailin truck asemilla aika usein kun vielä normikorteilla toimi. Siitä ehkä 15v.

    Nesteen? Mulla muistaakseni tuo nesteenkortti ollu yli 18v. En ole huomannut, että samaan automaattiin pankki/luottokortteja olisi kuvien perusteella käynyt, tai sitten en vain ole kokeillut.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:47
    • Knaus Eifelland
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #58 : 22.08.2019 kello on 14:37 »
    Nyt on taas normidieseliä tankissa niin saa vaunun etu- ja takaseinää putsata noesta.

    Tai ei se paljoa kuivalla kelillä likasta, mutta sateella kyllä. Tarttuu märkään pintaan kuin tauti.

    Katoin äsken, kun mopopojat kaasutteli agressiivisesti mopojaan liikennevaloissa Cummins pickupin perälaudassa kiinni. Kun lopulta vaihtui vihreät, pickupin kuski painoi kerran reilummin kaasua ja kahdesta pystyputkesta mustat savut suoraan jannujen päälle...  ;D Olispa saanut videolle... :laugh:

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
    Vs: My Dieseli?
    « Vastaus #59 : 18.09.2019 kello on 18:25 »
    Mutta tuon hinnoittelu on kyllä mielenkiintoista. Miksi se on tasaisesti sen 17senttiä kalliimpaa kuin normi nafta? Onko se sittenkin tehty öljystä?