Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihkun lattiaritilä

<< < (4/7) > >>

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti -  2.08.2019     kello on 09:33 ---Yksikään meistä ei ole ennustaja tietämään tarkalleen mitä halutaan ja miksi, vaikka syytät nyt auttajia että olemme tuhonneet ketjun ja nyt kukaan ei muka uskalla enää kysyä mitään koko palstalta. Kyllä nyt voisit mennä peilin eteen ärisemään ihan syylliselle itselle.

--- Lainaus päättyy ---
Jos luet tuon minun aloitusviestin, niin voiko sitä enää selkeämmin kysyä?

Sinnipirtti:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  2.08.2019     kello on 09:46 ---Jos luet tuon minun aloitusviestin, niin voiko sitä enää selkeämmin kysyä?

--- Lainaus päättyy ---

Ei, siitä ei selviä miksi haluat sellaiseen paikkaan sitä johon sitä ei ole edes alunperin tarkoitettu ja haet sellaista mitä ei ole edes tarkoitettu kosteisiin tiloihin.

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti -  2.08.2019     kello on 09:57 ---Ei, siitä ei selviä miksi haluat sellaiseen paikkaan sitä johon sitä ei ole edes alunperin tarkoitettu ja haet sellaista mitä ei ole edes tarkoitettu kosteisiin tiloihin.

--- Lainaus päättyy ---
Se, että miksi haluan lattiaritilän on herralle tärkeä tieto? Kysyin, mistä niitä saa ja tarkoitusperäni jääköön omikseni.
Kuitenkin, noita ritilöitä, vaikka ne ei mielestäsi(ja ei ehkä minunkaan mielestä) sovi kosteisiin tiloihin on hyvin useassa uudessa ja uudehkossa kulkimessa valmiina tai tilattavissa lisävarusteena.

mike:
Onhan se ritilä jalan alla mukavampi kun muoviallas! Siitä tuskin ollaan erimieltä? Tai no...

palokurki:
Niimpä taidan tehdä..  :laugh:

Mulla on siis jo se karjapuskuri, millä en tee mitään. Mutta hieno se on, ainakin kauempaa katsottuna kun ruoste ei näy.
Suihkua olen käyttänyt viiden vuoden aikana 3-4 kertaa ja yleensä suihkukopissa säilytän reissun aikana pyykkipussia, lasten leluja ja muuta roinaa.
Ritilä tulisi siis lähinnä somisteeksi, kuten se karjapuskuri. Jaksan nostaa sen suihkun ajaksi pois, jos sitä joskus käytän kerran vuodessa keskimäärin. Nyt siellä on edellisen omistajan leikkaama kuramatto, joka murenee lattialle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View