Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Iso vaunu mietinnässä

<< < (11/12) > >>

Naussi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.10.2019     kello on 16:58 ---Mulla sama veturi. Vuoden tuoreempi. Kone viritettiin oikean ammattilaisen toimesta ja kyllä vaunu tulee kevyesti perässä  :) Thumb Tuli kyllä aiemminkin. Erittäin tyytyväinen olen autoon  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tuntuu, että ajonvakautusjärjest elmä hoivaa liikaa kun vetää vaunua, vaiko sattumaa kun otin sen pos päältä, tippui kulutus 1..5- litraa. Pitää seurata tilannetta.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 17.10.2019     kello on 18:20 ---Tuntuu, että ajonvakautusjärjest elmä hoivaa liikaa kun vetää vaunua, vaiko sattumaa kun otin sen pos päältä, tippui kulutus 1..5- litraa. Pitää seurata tilannetta.

--- Lainaus päättyy ---
Ei minulla ole puuttunut kertaakaan menoon. Ainakaan kesäkeleillä. 10l/100km on vetokulutus.

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.10.2019     kello on 17:23 ---katso ketju läpi ja lukeehan tuo hänen allekirjoituksessa

--- Lainaus päättyy ---

Ai onko tuon kokoluokan vaunut nykyään isoja? Luin kyllä minkä vaunun aloittaja oli ostanut, mutta en kuvitellut tuota vielä isoksi...

K.E.V:
En ole koosta kommentoinut mitään. Vastasin Paroonin ihmettelyyn. MINKÄ ostit!

Naussi:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 18.10.2019     kello on 20:16 ---Ai onko tuon kokoluokan vaunut nykyään isoja? Luin kyllä minkä vaunun aloittaja oli ostanut, mutta en kuvitellut tuota vielä isoksi...

--- Lainaus päättyy ---
Otsikossa lukee "harkinnassa" ostopäätös oli sitten toinen, kun kausipaikka ei kiinnosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View