Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Listanauha

(1/5) > >>

mirauhala:
Tuli ostettua lmc -89 asuntovaunu. Siihen pitäisi vaihtaa listanauhat. Ruuvit peittävän listanauhan löysinkin. Se urallinen lista siihen päälle uupuu vielä. Yhden paikan olen löytänyt mistä sitä saisi. Löytyisikö halvempaa vaihtoehtoa? Mitä olette käyttänyt siinä?

Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla

pet:
Vanha aihe, mutta, onko kenelläkään kokemusta/tietoa mikä täytenauha näihin 1985> lmc vaunuihin sopii?  Samanlainen nauha ilmeisesti joka urassa..  Kuvassa kyseistä nauhaa vaunustani,  kivikovaa ja haurasta :D 12mm nauhaa reilusti saatavilla mutta tuo on hiukan kapeampaa mittausteni mukaan.


megaman:
Matkaajan kulmikas punainen nauha sopii ja näyttää hyvältä.



Kannattaa laittaa lämpimillä keleillä, pääsee helpommalla. Tai uittaa nauhan kuumassa vedessä.

pet:


Kiitosta vastauksesta, Thumb  mistäpaikkaa mahtaisi löytyä kyseistä nauhaa ? Caravan liikkeet/marketit?  Oliko pahan hintaista?

megaman:
Kannattaa kysellä caravan-liikkeistä. Minä hain nauhat aikoinaan Hyvinkäältä.
Asennuksen jälkeen nauha voi vetäytyä, joten ne kannattaa jättää vähän pitkiksi ennen lopullista katkaisua.

Hintaa en enää muista, kun aikaa kulunut jo reilut 15 vuotta. Ei se mitään kallista ollut.

Löytyisköhän tuolta sopivaa?

https://vaunupalvelu.fi/product-category/varaosat/kori-ulkopuoli/listat-nauhat-ja-tiivisteet/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View