rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pikkuvaunu perheelle  (Luettu 51056 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #285 : 28.08.2019 kello on 22:11 »
Minä taas ymmärrän, että nuo paketit ovat siinä vaunussa. Muita lisukkeita ei näy, mutta DYNAMIK-PAKETIN turvakytkin sekä tavaraluukku  näkyy kuvissa. Eiköhän iskunvaimentimetkin ole pakolliset? Vai tulevatko vasta paketin mukana?
Ainahan esittely versiossa voi olla mitä vaan. Muttei kuulu perusversioon mikä hinta esillä. Voit tietysti olla oikeassakin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #286 : 28.08.2019 kello on 22:29 »
Ainahan esittely versiossa voi olla mitä vaan. Muttei kuulu perusversioon mikä hinta esillä. Voit tietysti olla oikeassakin.

Perusversio 17700€?

https://www.dethleffs.fi/matkailuvaunut/cjoy/model/480-qlk/

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.09.2023 kello on 07:55
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #287 : 28.08.2019 kello on 22:35 »
Kyllä mä kans ajattelin, et noi paketit olis jo tuossa vaunuyksilössä. Esim lukuvalojahan tässä ei oo, joka saattais olla yllättävän ärsyttävä pikku järjestely. 

Mut ei me kyllä tähän lähdetä. Alkoi vaan vanha suola janottamaan, kun tuo tuli vastaan illan selailuissa.

Toisaalta miellyttää toi avaruus joka tolla pohjaratkaisulla tulee - toisaalta uskon, et se voi olla ton ratkaisun akilleen kantapää myöhemmin (lapset kasvaa niin nopsaan). Ja lisäksi, ovat varmasti parannelleet tuota pöydän ja sängyn rajamaastoa alkuperäisestä, mut se ei enää ehkä oo ihan yhtä kiva kuin alkuperäinen ratkaisu. Tää oli siis ihan eka vaunu jossa käytiin sisällä nyt omaa vaunua harkitessa (toinen yksilö vaan).

Jääkaapin tosiaan mieluusti ottaisin suuremman, mutta sen oon nyt tässä budjettiraamissa rajannut nice to have puolelle. Oon aina tykännyt et ulkomailla reissatessa ihan perus supermarkettireissu t on mielenkiintoisia, niin tän kokoluokan jääkaapin kanssa sellaista eksotiikkaa on sit luvassa. Ja kyllä mä vaan tänä kesänä pakkasin tollasen mini jääkaapin niin täyteen kotoa lähtiessä, et viikkoon ei olis tarvinnu kaupassa käydä  :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #288 : 28.08.2019 kello on 22:42 »
Perusversio 17700€?

https://www.dethleffs.fi/matkailuvaunut/cjoy/model/480-qlk/
Hyvä, itse en kännykällä jaksanut hakea. Yleensähän nuo skoijaavat.  Esittelyautossa tai vaunussa parempi varustus.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:36
  • Vaunumaakari

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:19
  • Jaa mitä että?
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #290 : 29.08.2019 kello on 07:55 »

- tarvitaanko tuplapohjaa


Nyt tuli mulle uusi asia; Onko olemassa vaunuja joissa on tuplapohja? Asuntoautoissa on monesti mutta en ole ennemmin kuullut että vaunuissa olisi. Vai tarkoitatko kenties vain paremmin eristettyä?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Pikkuvaunu perheelle
« Vastaus #291 : 29.08.2019 kello on 08:59 »
Jääkaapin tosiaan mieluusti ottaisin suuremman, mutta sen oon nyt tässä budjettiraamissa rajannut nice to have puolelle. Oon aina tykännyt et ulkomailla reissatessa ihan perus supermarkettireissu t on mielenkiintoisia, niin tän kokoluokan jääkaapin kanssa sellaista eksotiikkaa on sit luvassa. Ja kyllä mä vaan tänä kesänä pakkasin tollasen mini jääkaapin niin täyteen kotoa lähtiessä, et viikkoon ei olis tarvinnu kaupassa käydä  :laugh:

Tuon nettikaravaani-version huuto on jo 21k€ ja ihan winkkinä tuo meidän C'go 495 QSK mahtui 19k€ raameihin Saksasta kaikkine kuluineenkin, vaikka käytin välittäjää. Vaunun omamassa on 1300kg, joten tuotakin nyppii jo melko keposella kalustolla - ja kyllä, samalla saa myös sen täyskorkean jääkaapinkin. Tälläkin hetkellä noita on Saksassa tarjolla ihan hyvin 200km säteellä Travemündesta Klik!. Ja kun tuo välittäjänikin (http://www.graulin.com/) asustelee Hampurissa, niin ne ajomatkat ja siten kustannuksetkin jää näin jo melko minimiin Thumb