Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Pikkuvaunu perheelle

<< < (8/59) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.07.2019     kello on 14:46 ---no jossei tiedä paremmasta voi erehtyä tuollaaseen.....

No ei silti jotkut tykkää kun niillä on koko ajan puuhaa...pöytä pura---sänky kokoa---sänky pura---pöytä kokoa...

Aikanaan virossakin oli melkeen jokasella Lada... nykyjään on muitakin.

Ja vaunussa/autossa tuo ei ole niinkään hintakysymys...vali nta enempikin.

--- Lainaus päättyy ---
Meilläkin kahden hengen vaunu, mutta jos lapset/ lapsen lapset tulee yöksi mikä siinä, pöytä alas ja nahka peti vieraille, semmosta se elämä on ;) ;D ;D

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 23.07.2019     kello on 15:27 ---Helpostihan tuo löyty: https://www.nettikaravaani.com/knaus/eifelland/1525526   8)

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 24.07.2019     kello on 13:16 ---Tuossa on pikkuvaunu perheelle kesäkäyttöön. Ehkä sitä voisi vuokrata muutamaksi päiväksi ja ostaa (miinus vuokra) jos on tyytyväinen.

"Petisulkeisia" ei mielestäni tuossa vaunussa ole. Takaosan lasten peitot oikaistaa aamuisin ja etusohvan kasaus ja peittojen sujautus sohvan sisälle ei ole kummoinen homma tehdä lasten nukkuessa.

--- Lainaus päättyy ---
Tuli klikattua linkki vasta nyt auki. Täyttää aloittajan antamat speksit ja vaikea keksiä miten pohjasta / mallista saisi noihin raameihin paremman. Ei todellakaan huono.

Jos / kun luvut pitää paikkansa niin kantavuuttakin 240 kg.

Ja vaikkei uusi ole niin tämän vuosituhannen laite kuitenkin.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.07.2019     kello on 13:08 ---kyllä kulkineessa pitää olla kiinteet sängyt jokasella nukkujalle...ei tuu mitään jos joutuu sohvaryhmia räjäyttämään ja kokoamaan päivittäin...
ja missä sitten istutaan ja viiniä hörpitään jos pöytä on tehty sängyksi muksuille.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä oli Soliferin Jubileessa 550 sitä petijumppaa eturyhmän kanssa.

Ratkaisin asian niin, että hankin eturyhmän kokoisen petarin. Aamuisin petari rullalle petivaatteineen ja lakanoineen vaunun etuosaan. Keulasta vain kulmatyynyt ja etuosan keskityyny pois ja petari niiden tilalle päivisin rullana.  Kun illalla meni nukkuaan rulla vain auki ja avot. Toimi silloin hyvin, uskoisin, että toimiisi nykyäänkin.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 24.07.2019     kello on 13:16 ---Tuossa on pikkuvaunu perheelle kesäkäyttöön. Ehkä sitä voisi vuokrata muutamaksi päiväksi ja ostaa (miinus vuokra) jos on tyytyväinen.

"Petisulkeisia" ei mielestäni tuossa vaunussa ole. Takaosan lasten peitot oikaistaa aamuisin ja etusohvan kasaus ja peittojen sujautus sohvan sisälle ei ole kummoinen homma tehdä lasten nukkuessa.

Jos auto on nykydiesel, on vetokyky ihan riittävä.

Kokemuksiani pienistä vaunuista löytyy täältä
https://karavaanari.org/blog/retkeilija/luontoretkeilijan-pelit-ja-vehkeet/14/

--- Lainaus päättyy ---

Retkeilijän kanssa samaa mieltä.

Ei se petijumppa ole ongelma, helppo kasata aamuisin ja iltaisin.

Toiset vaan haluaa että kaikki on valmiina ilman mitään pientä askaretta.

relluttelija:
Olen aloittanut vaunuilun "petijumppa" vaunulla. Sitä jaksoi aikainsa, mutta jossain vaiheessa alkoi tökkiä. Jos minä tai vaimo halusi makoilla pikkuisen pidempään, niin eipä ollut aamupalapaikkaa muille. Tai jos olisi illalla halunnut istuskella pidempään ja toinen halusi nukkumaan niin taas sama, ei onnistu yhtä aikaa. Joo, voi mennä etutelttaan syömään, voi istua illalla pihalla jakkaralla yms. Minä olen sitä koulukuntaa, että haluan vaunuilun miellyttävän minua, ja minulle yksi kriteeri on kiinteät petipaikat. Ihmisiä on niin erilaisia, toiset on tyytyväisiä vähempään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View