Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Pikkuvaunu perheelle

<< < (49/59) > >>

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti -  6.08.2019     kello on 09:11 ---Kyllähän näin ajatuksia saadaan mistä taas aloittaja pääsee valitsemaan itselleen ne sopivimmat.

Nuo trukin latauskäpälät on kyllä sellaisia että ne hapettuvat herkästi ja myös näin jännitteen alenemaa syntyy liitoksessa. Se on tuokin latauskaapeli juuri niin "vahva" kuin sen heikoin kohta. Ja edes paksulla kaapelilla ei kuitenkaan pelasteta sitä tilannetta että viimeiset 80-100% akun lataustasosta ottaa useita tunteja kun tällöin akun virranottokyky laskee. Siis paksut kaapelit eivät pelasta kuin reilusti vajaan hupiakun kanssa ja silloinkin vain hetken ilo.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Aivan totta nämäkin asiat kyllä. Auton pään liitin ei oikein talvea kestä, toistaiseksi olen vain vaihtanut käpälät keväällä uusiin. Pitäisi katsella joku paremmin suojattu, en usko, että ne näihin tarkoitetut "kumikalossit" juuri tilannetta parantaisivat. Tuo akkujen kunnolla täyteen saaminen  auton laturilla oikeastaan tulee kaikissa matkakulkineissa yhtälailla vastaan. Pitäisi jännite saada nousemaan sinne 14.4 volttiin akusta riippuen. Siihen aurinkopaneeli olisikin oiva apu. Kun ei semmoista ole, pitää vaan kotona reissun jälkeen muutama päivä latailla, että akut taas tasoittuvat.

MMM:
Mä luulen, et meillä menee hintaraja noin puolet siitä mitä tuo hiukan vastaava malli helsinki caravanissa maksaa (siis se uusi esittelykappale). Käytettyjä vois vinkata =) Ihan hurjasti yli 10v ei saisi olla ikää. Ilmastointi ja lattialämmitys on plussaa, mutta ei pakollisia (oon lukenut keskusteluja siirrettävistä ilmastoinneista ja luulisin sellaisen olevan meille riittävä). Uuneja ei tarvita.

Onko teillä muuten kokemusta minkä verran noita valmiita kerrossänkyjä pystyy muokkaamaan: - 3 kerrosta kahdeksi tai onko merkkejä/malleja joissa yläsängyn saisi nostettua päiväksi ylös (tällaisesta näin kuvan). Hobbyn ylösnostettava alasänky on kyllä kiva.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  6.08.2019     kello on 20:29 ---Aivan totta nämäkin asiat kyllä. Auton pään liitin ei oikein talvea kestä, toistaiseksi olen vain vaihtanut käpälät keväällä uusiin.

--- Lainaus päättyy ---

Hinta on sitä luokkaa, että voi vaihtaa vaikka kahdesti vuodessa.

Vesa:
Meillä tuosta Adria Adora 573 pt mallista on kerrossänky kaksiosainen. Alasänkyn alla säilytyslaatikko, johon luukku ulkona ja yläsängyssä ekaluokkalaisen istumakorkeus. Alasängyssä nukkuu myös aikuinen.

Vesa:
Suihkuhuone on adria 573 pt mallissa monikäyttötila. Meillä se toimii kuivatushuoneena. Henkaritanko katossa. Alden patteri suihkussa. Olemme kerran joutuneet käyttämään suihkua kun leirintäalueen suihkut eivät houkutelleet. Toimii hyvin myös suihkuna, neljä henkeä otti hyvät suihkut n. 20l vettä. Vesisäiliö on adriassa 50l. Alden lämminvesivaraaja on 10l.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View