Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Liiman tuoksu sisätiloissa
Tarvasjoki:
Taitaa tulla Nuoruusikä mieleen kun kelpaaminen putkahtaa esiin. :P
Kumisimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 23.07.2019 kello on 17:36 ---Taitaa tulla Nuoruusikä mieleen kun kelpaaminen putkahtaa esiin. :P
--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt oikein ainakaan mulle auennut, voitko hiukan selventää :-X
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo - 23.07.2019 kello on 20:07 ---Ei nyt oikein ainakaan mulle auennut, voitko hiukan selventää :-X
--- Lainaus päättyy ---
Sori tää ennakko teksti tekee kepposen piti olla impaamisen .Ei ollut tarkoitus loukata vaan huulena heitin.
Anape:
Meillä soliferissa goldie - 01 mallissa todennäköisesti sama haju ja sekin paikallistuu heti ovelle sisään tultaessa. Olen mennyt vaunua läpi vainukoiran tavoin ja jotenkin paikallistanut sen vasemmalle alas vesisäiliö kaappiin. Olen myös purkanut kaikki kalusteet vessasta ja mitään erikoista ei löytynyt. Ainoa arvailu oli että jäähdytin nestettä olisi päässyt patterien päälle?!
Haju on aina kun vaunu seisoo ja on paikallaan räppänät kiinni. Reissussa ollessa hajua tuskin huomaa..
Otsonaattorikin kokeiltu, ei apua..
Sinnipirtti:
Jäähdytinnesteestä tulee sellainen makea haju ja se tarttuu helposti eri pintoihin aiheuttaen hankalasti poistettavan kalvon kuten ikkunoihin. Ikkunoista se ei poistu kuivumalla jos sitä sattuu vaunun tai auton sisätiloissa höyrystymään. Se ei ole siis vaihtoehto syyksi kun jättää selvän oireen itsestään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta