Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

A-auton pesu ja vahaus

<< < (35/38) > >>

VAT 69:
  Täällä kans yksi AS 40:n tyytyväinen käyttäjä.

Myös vannepesuun (alumini), se toimii erinomaisesti vaikka siellä niitä ötököitä on aika nuukasti.

Weicco:
Teukka-74.
Kyllä ihan on fiksu paikka tuollaiseksi kaupalliseksi paikaksi.
Silloin kun olen iltavuorossa niin on aamustapäivin aikaa käydä pesemässä eikä ole tarvinnut jonotella.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 29.09.2016     kello on 19:56 ---Teukka-74.
Kyllä ihan on fiksu paikka tuollaiseksi kaupalliseksi paikaksi.
Silloin kun olen iltavuorossa niin on aamustapäivin aikaa käydä pesemässä eikä ole tarvinnut jonotella.

--- Lainaus päättyy ---
Se tosiaan näyttääkin hyvälle  Thumb Liekkö kallista pesua? Harmi kun on niin kaukana täältä.

Emmah:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 29.09.2016     kello on 16:18 ---Käsitin että nyt halutaan palveluna koko hoito. Miten vaunuhuoltoliikkeet? Matkailukausi alkaa olla lopuillaan, josko sielläkin on hiljaista ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ilmaisin itseäni näemmä epäselvästi, eli haussa nimenomaan yritys, joka pesisi ja vahaisi auton. Noita listauksia paikoista olen nähnyt itsekin, mutta ajattelin, josko täällä olisi joku jopa autoaan käyttänyt jossain paikassa pestävänä ja vahattavana. Mauton pesu kun tosiaan on vähän eri kuin tavallisen auton tai rekan, niin mielellään kuulisi joltain kokemuksia/suosituksia.

Weicco:
ˆ
Ei ole kyllä pks-seudulla. http://www.kkautofix.fi
Hyvinkäällä sijaitsee. Työkaverini on käyttänyt tuolla matkailuautoaan en nyt hintaa muista mutta kaverin tuntien ei ole kallis ollut ku on nuuka ku mahoton. Kehunu työn jälkeä ja siisti se on ollutkin pesun jäljiltä.
Aika pitää varata, tuo on melko työllistetty kaveri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View