Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Ruka

<< < (2/8) > >>

jermu:
Itse just tulin kulkineella Rukalle. Puskailemalla ja kavereiden pihamajoituksilla täytyy täällä selvitä.
Aivan käsittämätöntä ettei koko Kuusamossa ole ainuttakaan leirintäaluetta auki talvella! Tätä olen jo ainakin kaksi talvea tuskaillut. Täällä kun olisi nuo kelkkareitit ja mahdollisuudet omaan makuun ja hinku ois aina tänne päästä ajelemaan. Taitaa olla Ukkohallan lisäksi ainoita laskettelukeskuksia Suomessa missä ei liikkuville karavaanareille ole paikkaa.

En kyllä ymmärrä miksi esim. Iisakki Villagen aluetta ei talvisin pidetä auki. Äkkiseltään luulisi täällä yhdelle alueelle vierailijoitakin riittävän. Kuitenkin siellä mökkien vuokrausta yms. toimintaa ja henkilökuntaa on.

pamaus:
Mikäs siellä Rukalla Lammintuvalla on tilanne. Siellä on ainakin joskus ollut Caravan paikkoja ? Ehkä.

Takalontie 13, 93820 Kuusamo.

66°08'59.6"N 29°15'08.1"E

palokurki:
Minä en ymmärrä, jos joku lähtee reissuun kausipaikaltaan, niin miksi sitä paikkaa ei voi vuokrata lyhyeksi ajaksi?
Ei tietysti onnistu, jos on rakentanut pienoisomakotitalon terasseineen ja erkkereineen vaunupaikan viereen.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  1.02.2020     kello on 08:02 ---Minä en ymmärrä, jos joku lähtee reissuun kausipaikaltaan, niin miksi sitä paikkaa ei voi vuokrata lyhyeksi ajaksi?
Ei tietysti onnistu, jos on rakentanut pienoisomakotitalon terasseineen ja erkkereineen vaunupaikan viereen.

--- Lainaus päättyy ---

Tämähän on vain puhdasta matematiikkaa. Ei kannatta.

Uudella alueella ei ole vastaanottorakennus ta, eikä henkilökuntaa osoittamassa kulkimille paikkoja. 

Ovat ajatelleet alueen kausipaikka-alueeksi, jossa toimii oma jäsenyhditys, joka valvoo aluetta tms.

http://www.rukacaravaanarit.fi/

"Masi":
Catiska taisi joku vuosi sitten olla jossain rRukan lähellä kelkailemassa ja majoittui johonkin maatila matkailu yritykseen tai jotain sinne päin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View