Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
k69:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 1.06.2025 kello on 20:30 ---Pyörittelet porsliinit irti, peset ne, laitat pakkaseen ja kun tulee vieraita joille pitää tervetuliais snapsit tarjota niin niin sinne jenga-osaan mahtuu se nelisen senttiä tiukkaa viina. Ja on sen verta pyöreä pohja snapsilasissa ettei kädestä voi laskea alas ennenkuin tyhjänä ja kylmäkin se porsliini on ;)
--- Lainaus päättyy ---
Löytyhän näille ihan järki käyttöäkin :D
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: k69 - 1.06.2025 kello on 19:04 ---Onkos tämä ollut aikoinaan hirren/tukin kanto laite vai joku muu?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minun kotiseudun kielellä hollihaka, sillä/niillä tukki laitettiin kiinni kun veistettiin kirveellä oikeaan hirsi taloon oikea hirsi (ei paneeli).
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 1.06.2025 kello on 20:30 ---Pyörittelet porsliinit irti,
--- Lainaus päättyy ---
Ei lähde kaikista, jengassa voi olla jotain mömmöä.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.06.2025 kello on 21:44 ---Ei lähde kaikista, jengassa voi olla jotain mömmöä.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun minä olin noissa hommissa, niin se oli jotain narua, mitä ensin siihen rautatappiin kierrettiin ja sen perään eristin.
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 1.06.2025 kello on 21:37 --- Minun kotiseudun kielellä hollihaka, sillä/niillä tukki laitettiin kiinni kun veistettiin kirveellä oikeaan hirsi taloon oikea hirsi (ei paneeli).
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin tuo oli käyttötarkoitus!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta