Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (174/176) > >>

k69:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  1.06.2025     kello on 20:30 ---Pyörittelet porsliinit irti, peset ne, laitat pakkaseen ja kun tulee vieraita joille pitää tervetuliais snapsit tarjota niin niin sinne jenga-osaan mahtuu se nelisen senttiä tiukkaa viina. Ja on sen verta pyöreä pohja snapsilasissa ettei kädestä voi laskea alas ennenkuin tyhjänä ja kylmäkin se porsliini on ;)

--- Lainaus päättyy ---
Löytyhän näille ihan järki käyttöäkin :D

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 -  1.06.2025     kello on 19:04 ---Onkos tämä ollut aikoinaan hirren/tukin kanto laite vai joku muu?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
  Minun kotiseudun kielellä hollihaka, sillä/niillä tukki laitettiin kiinni kun veistettiin kirveellä oikeaan hirsi taloon oikea hirsi (ei paneeli).

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  1.06.2025     kello on 20:30 ---Pyörittelet porsliinit irti,

--- Lainaus päättyy ---

Ei lähde kaikista, jengassa voi olla jotain mömmöä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.06.2025     kello on 21:44 ---Ei lähde kaikista, jengassa voi olla jotain mömmöä.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin kun minä olin noissa hommissa, niin se oli jotain narua, mitä ensin siihen rautatappiin kierrettiin ja sen perään eristin.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  1.06.2025     kello on 21:37 ---  Minun kotiseudun kielellä hollihaka, sillä/niillä tukki laitettiin kiinni kun veistettiin kirveellä oikeaan hirsi taloon oikea hirsi (ei paneeli).

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin tuo oli käyttötarkoitus!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View