Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
mhe15:
Tuossa vielä kuva siitä (K5) painekytkimen sähkömötikästä. Jos lohkosta (paineen vaikutuksesta) tuleva tappi jää jumiin tuonne, ei pesuri käynnisty kun "luulee" että lohkossa on täysi paine.
Yrjö:
^Kiitos seikkaperäisestä vastauksesta!!
Enpä sähkömoottoreista tiedä juuri mitään. Sen olen luullut kuulleeni että toisissa valovirta moottoreissa on kondensaattori pelkästään käynnistystä varten. Tässä ilmeisesti käyntiäkin varten? En osaa mitata kondersaattoria, olen kuullut että vaikeaa se onkin.
Pitänee tässä läviikkoina avata se ja ekana katsoa onko "savu"tullut jostain pihalle. Aika harvoin tuota käytänkin.
porakone:
Mulla on tyhmä kysymys.
Kuinka kauan pitää tätä hommaa harrastaa että voi sanoa olevansa jo vähän pidemmän linjan harrastaja?
Meillä tulee kohta 9 vuotta ensimmäisen oman vehkeen hankinnasta ja ymmärrän hyvin olevani mistään mitään tietämätön untuvikko, mutta ihmetyttäähän se kun usein näkee netissä kirjoituksen (yleensä vastaus johonkin kysymykseen tai pitkähköksi venähtäneeseen väittelyyn) joka alkaa jotakuinkin "olen harrastanut vasta 57 vuotta ja..." ja musta toi kuulostaa jo ihan kunnioitettavalta ajalta enkä ainakaan itse aijo vähätellä kokeneisuuttani jos joskus tuollaisiin lukemiin yllän.
Enkä tule kyllä yltämäänkään, arvioisin peliaikaa olevan jäljellä enää sen verran että 30 vuoden kokemus jäänee haaveeksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 30.05.2025 kello on 20:28 ---Mulla on tyhmä kysymys.
Kuinka kauan pitää tätä hommaa harrastaa että voi sanoa olevansa jo vähän pidemmän linjan harrastaja?
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu siitä, keneltä kysyt ja mitä pidät 'harrastamisena'.
Minulle esim. vaunu/auto EI ole harrastus, vaan tapa päästä harrastamaan.
Karabiilisti:
Vasta 23v takana kiimaliiterimatkail ua....
Mutta kyllä 10v kohdilla alkaa olemaan jo mestari....40v jälkeen on jo unohtanut puolet oppimaansa.... ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta