Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (157/176) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.12.2024     kello on 11:12 ---^
Nuo vastaukset on kerätty sivuilta, jotka markkinoivat koko tuulilasille kalvosuojaa...

Elikä sellaista sanahelinää, mutta onko tuollaisia pieniä kalvolappuja oikeasti käytössä?

--- Lainaus päättyy ---

Mikähän mahto olla tuossa kohdassa nro. 1 sanahelinää tai epäselvää? 😮

Minä kiinnittäisin suoraan ilman kalvoa, seurauksista viis.

Hiustenkuivaajalla noi lopulta irtoaa ja WD-40 pyyhkäisee liimajäämät pois.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.12.2024     kello on 13:51 ---Mikähän mahto olla tuossa kohdassa nro. 1 sanahelinää tai epäselvää? 😮

Minä kiinnittäisin suoraan ilman kalvoa, seurauksista viis.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikissa tekoälyn vastauksissa on pelkkää sanahelinää...

Lainauksia sieltä täältä, ilman mitään Factan tarkistusta. Onneksi niissä on lähdeviittaus. Tiedon jäljille pääsee, mutta lähteet pitää varmistaa.

Tarralla minäkin ajattelin suoraan kiinnittää. Saahan sen aina irti. Tosin mulla on sellaistakin kaksipuolista teippiä, joka saattaa tarttua niin tiukasti, että irrotus voi rikkoa kamerankin jalustan. Ainoa mitä ei kannata kokeilla, on liima, ellei se ole tarkoitettu tuulilasille. Liima kovettuu liikaa ja liiman jännite saattaa halkaista tuulilasin. Näin on mun yhdessä työautossa käynyt, kun uuteen lasiin oli liimattu taustapeili kiinni.
Mutta joo, jos ekaksi kokeilisi nanoteippiä. Ei siinä mitään menetä. Kamera jää roikkumaan johdon varaan toivottavasti.

megaman:
Garminissa (Dash Cam Mini) tuli mukana kaksi samanlaista kiinnikettä, joissa liimapinnat valmiina. Ei tarvinnut enempiä ihmetellä. On pysyneet paikoillaan jo vuosia.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.12.2024     kello on 16:03 ---Garminissa (Dash Cam Mini) tuli mukana kaksi samanlaista kiinnikettä, joissa liimapinnat valmiina. Ei tarvinnut enempiä ihmetellä. On pysyneet paikoillaan jo vuosia.

--- Lainaus päättyy ---
Elikä suoraan lasiin kiinni tarralla ja kameran saa kuulasta pois, niinkö...?

Mulla on Garminin navi kameralla, joka on muuten ok, mutta se ei näytä kuvaa kännykässä, vaikka saakin kännykkään yhteyden.
Ideana mulla on, että saisin kuvan retkipakussa kännykkään, kun itse olen takaosassa kaikki ikkunat peitettynä. En tiedä onnistuuko, mutta kokeilen tällaisella halvemmalla. Seuraava versio olisi katolle neljään suuntaan kamerat ja näyttö makuusalongin seinälle. :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.12.2024     kello on 16:19 ---Ideana mulla on, että saisin kuvan retkipakussa kännykkään, kun itse olen takaosassa kaikki ikkunat peitettynä. En tiedä onnistuuko, mutta kokeilen tällaisella halvemmalla. Seuraava versio olisi katolle neljään suuntaan kamerat ja näyttö makuusalongin seinälle. :)

--- Lainaus päättyy ---

Mikä se idea on?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View