Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 12.07.2021 kello on 09:13 ---Mistä kukaan/ketään voi määritellä mikä on tyhmäkysymys?vai onko tämä sellainen, kysymys voi olla tärkeä kysyjälle jota toiset voi pitää tyhmänä.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tätä otsikko voitaisi laajentaa "Tyhmät kysymykset ja vastaukset tänne"...
Menis tämäkin kysymys sitten oikean otsikon alle.
Ossi66:
Sitä oon tässä pohtinu, jos jollain on punkki iholla kiinni, mistä sen tietää kummanko kätinen se punkki on? Ettei vaan kierrä sitä ruuvia syvemmälle.
Lookisesti tulee lähdettyä aina avaamaan kaikki oikeakätisesti, jos ei oo merkitty vasenkätiseksi tai muuten kerrottu.
Niin, ja onko kaikki punkit samankätisiä, vai onko rannikon puutiaiset erikätisiä kuin Venäjältä levinneet taigapunkit?
Vaikka taitaa ne taigapunkit olla venäläisellä pystykierteellä. 😉
Mautoilija:
Olen poistanut lattialla makaavasta(lattialla makaus on tärkeää) koiraeläimestä punkit venäläisen pystykierteen vaatimalla tavalla. Tartumalla loiseen(siis ei koiraan) hieman kärkipihtejä pienemmällä työkalulla ja kohdistamalla vetovoiman suoraan ylöspäin. Usein olen onnistunut erottamaan loisen ja koiraeläimen toisistaan.
Kohta varmaan tulee tarkempi ohje oikeasta toimenpiteestä hienojen sanojen saattelemana.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.07.2021 kello on 09:20 ---Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On tyhmiä ihmisiä.
Ei kukaan voi tietää kaikkea. Joku osaava voi pitää asiasta tietämättömän kysymystä tyhmänä.
Pahinta tällaisiin kysymyksiin vastattaessa on osaamisellaan päteminen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se tyhmyys mitään haittaa, aina voi kysyä fiksummalta, mutta typerä kun ei osaa edes sitä, vaan luulee olevansa joka asian asiantuntija ;)
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 12.07.2021 kello on 10:18 ---Ei se tyhmyys mitään haittaa, aina voi kysyä fiksummalta, mutta typerä kun ei osaa edes sitä, vaan luulee olevansa joka asian asiantuntija ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näitähän täällä riittää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta