Sivuja:
Toiminto
  • #691 kirjoittanut K.E.V 30 Nov 2023
  • Hehhheee, ihan staff pointin sivuilta. Yrjö usko jo, jos liikaa rahaa laitan tilinumeroni😁



  • #692 kirjoittanut Yrjö 30 Nov 2023
  •   No mää en  vielä oo päässyt alkua pidemmälle, pistin mämä estolistalle,parin muun lisäksi. Kiitos!!
  • #693 kirjoittanut latushka83 30 Nov 2023
  • Kannattaa myöskin estämisen lisäksi "vasikoida" kyseinen käyttäjä eli ilmoittaa huijarista whatsapille.
  • #694 kirjoittanut Yrjö 01 Dec 2023
  • Kannattaa myöskin estämisen lisäksi "vasikoida" kyseinen käyttäjä eli ilmoittaa huijarista whatsapille.
       Joo toisen ilmoitin, mitähän votsappi tekee tuolla tiedolla?
       Täällä oli joskus juttua, kun eräs oli vedättänyt huijaria.
       Olisin kanssa voinut  pikkasen antaa vääriä tietoja.
  • #695 kirjoittanut K.E.V 01 Dec 2023
  • Mulle kun tulee näitä laita puhelinnumerosi ja osoitteesi kuriiri tulee hakemaan. Olen laittanut poliisin numeron ja osoitteen. Ei ole kuulunut sen jälkeen.
  • #696 kirjoittanut Yrjö 21 Jan 2024
  •   Onkos kukaan perehtynyt tälläisen "jojon" sielun elämään?
      Haluaisin että lukkiutuu pienemmässä vauhdissa. Ei kai oo tarkoitettu poropeukaloiden avattavaksi, kun ruuvin kannat on sinetöity.


  • #697 kirjoittanut k69 22 Jan 2024
  • Etuteltan puheet. Onko Kaj Nyyssönen vielä maailman kartalla?
  • #698 kirjoittanut K.E.V 22 Jan 2024
  • Taisin vasta nähdä kuvan facessa jotta bussi oli Olhaon campingilla. Henkilöstä ei havaintoa. Ehkä virallisella kirjoittaa.
  • #699 kirjoittanut k69 05 Feb 2024
  • Etuteltan puheet. Onko Kaj Nyyssönen vielä maailman kartalla?
    Kajtsu on löytynyt, Bali matka on ohi.
  • #700 kirjoittanut Yrjö 13 Feb 2024
  •   Naapuri teki pieniä pronssivaluja hiekkaan. Kesällä hän sairastui pysyvästi. Hänellä olisi malleja ja muut vehkeet joutilaana.
      Täkäläinen karjalaisten yhdistys kaipaisi hautakiviin kiinnitettäviä laattoja. Tiedättekö valajaa, tai sellaiseksi aikovaa?
  • #701 kirjoittanut Arska 14 Feb 2024
  •   Naapuri teki pieniä pronssivaluja hiekkaan. Kesällä hän sairastui pysyvästi. Hänellä olisi malleja ja muut vehkeet joutilaana.
      Täkäläinen karjalaisten yhdistys kaipaisi hautakiviin kiinnitettäviä laattoja. Tiedättekö valajaa, tai sellaiseksi aikovaa?
    Kysymykseen vastaus, en tiedä mutta minulta
    Sulatusuuni löytyy, tullut valettua enimmäkseen pronssista puukon heloja ja muutamia merkkejä museoautoihin. Ajatellutkin ett pitäis romuhopeat saada valettua joksikin niin  sen jälkeen vois uuninkin myydä pois kun tuo valuhiekkakin loppuu kohta.
  • #702 kirjoittanut seppoko 15 Feb 2024
  • Mulla nettinopeusmittarit näyttävät operaattoriksi Ficolo Oy:n eikä DNA:ta. Mikähän tuommoinen Ficolo on?
  • #703 kirjoittanut K.E.V 15 Feb 2024
  • Mulla nettinopeusmittarit näyttävät operaattoriksi Ficolo Oy:n eikä DNA:ta. Mikähän tuommoinen Ficolo on?
    Data ja pilvipalvelukeskus.
Sivuja:
Toiminto