Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 29.11.2023 kello on 09:30 --- Tuli votsapissa, onko tiatoo?
--- Lainaus päättyy ---
No ihan ensiksi, oletko ylipäätään hakenut töitä?
Oletko etsinyt töitä esim antamalla puhelinnumerosi jonnekin?
Vai onko nykyään tapana värvätä ihan sattumanvaraisesti hakuammunnalla porukkaa watsappin kautta? :laugh:
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 29.11.2023 kello on 15:38 ---No ihan ensiksi, oletko ylipäätään hakenut töitä?
Oletko etsinyt töitä esim antamalla puhelinnumerosi jonnekin?
Vai onko nykyään tapana värvätä ihan sattumanvaraisesti hakuammunnalla porukkaa watsappin kautta? :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Töitä vailla, tyättömyyttä kohta kolme vuatta.
Puhelinnumeroni luettelossa.
Eka tyätarjous votsapissa.
Tänään 3 tavarantarjoojaa puhelimessa, keskimmäisestä vaikea päästä eroon (11 min.).
Tänään tuli:
--- Lainaus --- Hi, I hope you're having a great day
I'm Diana, Tiina Forsbom from StaffPoint Group Recruitment Agency, Finland, recommended you to me. There does seem to be an online job available at the moment that is more able to meet your needs for hours as well as salary. Please let me know when you are available and I will send you more details so you can check if this is the right job for you
--- Lainaus päättyy ---
Ducaatti:
No sitten ei muuta kun soitto Tiinalle ja kyselemään mitä on tarjolla Thumb
Yrjö:
Painan usein vahingossa, Piilota tämän jäsenen tekstit. Onneksi oon oppinut poistamaan tämän valinnan.
Epäilen että eräs on pistänyt minut puhelimessa mustalle listalle, ehkä vahingossa? Mitä kuuluu, kun soitan hänelle?
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 29.11.2023 kello on 15:52 --- Tänään tuli:
--- Lainaus päättyy ---
Google käännös:
Hei, toivottavasti sinulla on hyvä päivä
Olen Diana, Tiina Forsbom StaffPoint Group -rekrytointitoimistosta, Suomi, suositteli sinua minulle. Tällä hetkellä näyttää olevan tarjolla online-työtä, joka vastaa paremmin tarpeitasi tuntien ja palkan osalta. Kerro minulle, kun olet käytettävissä, niin lähetän sinulle lisätietoja, jotta voit tarkistaa, onko tämä oikea työ sinulle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta