Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
megaman:
Näköjään voi kysyä henkkareita, uus juttu mulle ja ite en ole antanut edes puhelinnumeroani tonne, koska tuskin siitä mitään etua koituu, googlelle sen olen tosin antanut. 🙂
Hyvähän tietenkin on, jos kaikenmaailman häiriköt ja huijarit karsiutuisi vähemmäksi. Sun muut kaksoisprofiilit.
Aakku:
^
Nyt tilanne taas hallinnassa...
Ohjeissa luki, että kannattaa kirjautua Faceen ensin kotikoneelta ja sitten vasta tuolla matkaläppärillä. Näin tein ja Face aukesi normaalisti. Tiedä sitten, onko sillä vaikutusta, kun molemmat tietsikat ovat nyt samassa paikassa.
Karabiilisti:
passitietojaan ei kannata lähetellä kyllä yhtään mihinkään sähköisesti....face book joka sitä kysyy kun ei välttämättä ole facebook.
Yrjö:
Tuli votsapissa, onko tiatoo?
--- Lainaus --- Olen Tiina Forsbom, rekrytoija StaffPoint Group Recruitment Agencysta, Suomesta.
Kiinnostaako sinua joustava etätyö?
Voinko lähettää sinulle avoimen työpaikan tiedot ja palkkapaketin tarkastettavaksi ja katsoa, ??sopiiko se sinulle?
--- Lainaus päättyy ---
megaman:
No firma ja henkilö ainakin löytyy, varovaisuus tietenkin nykyään hyvästä, kaikenlainen toiminta toisten nimiä käyttäen ei ole enää harvinaistakaan. Minusta vaikuttaa aidolta.
Tietoa yhtiöstä
StaffPoint Oy on perustettu vuonna 2013. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Henkilöstövuokraus. Yhtiön toimitusjohtaja on Anu Katariina Ahokas.
Yhtiön toinen toimiala on rekrytointi.
Yhtiön StaffPoint Oy liikevaihto oli 118,03 miljoonaa ja tilikauden tulos 47 tuhatta. Liikevaihto nousi 30,1%. Liikevoittoprosentt i oli 2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.
- Finder
https://www.staffpoint.eu/contactus/people
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta