rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tyhmät kysymykset tänne.  (Luettu 78626 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:55
  • Escucha el Oi!
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #660 : 10.11.2023 kello on 15:47 »
.
  Onko ne yhden virtalähteen perässä yhtenä pötkönä?

Meillä ainakin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:16
  • Lempäälä
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #661 : 10.11.2023 kello on 22:31 »
  ^Onko tehtaalta tullut noin pitkänä, vai 5 m. pätkistä juotettu yhteen?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:55
  • Escucha el Oi!
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #662 : 11.11.2023 kello on 02:42 »
  ^Onko tehtaalta tullut noin pitkänä, vai 5 m. pätkistä juotettu yhteen?

Ostettu on tuollaisenaan. aikaa on ehkä 7v eli ihan ok on kestänyt kun hämäräkytkimen takana, palanut siis talvisin varmaan 15-18h/päivä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:16
  • Lempäälä
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #663 : 11.11.2023 kello on 06:20 »
  ^ Minä kokeilisin ottaa pimeän pätkän pois ja liittää piuhat yhteen surraamalla tai tinaamalla. Pitää vain + ja - tulla oikein, kun ainakin noi meillä olevat vaatii oikean napaisuuden.
  Eihän nuo tietenkään ole ikuisia, vaunussakin olen pienellä käytöllä olevia uusinut, tietenkin laaduissa on eroa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:07
  • Italiafani
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #664 : 11.11.2023 kello on 12:05 »
  ^ Minä kokeilisin ottaa pimeän pätkän pois ja liittää piuhat yhteen surraamalla tai tinaamalla. Pitää vain + ja - tulla oikein, kun ainakin noi meillä olevat vaatii oikean napaisuuden.
  Eihän nuo tietenkään ole ikuisia, vaunussakin olen pienellä käytöllä olevia uusinut, tietenkin laaduissa on eroa.
Elektroniikkapuljut myy jatkoliittimiä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:06
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #665 : 28.11.2023 kello on 09:22 »
Tämä voi olla tyhmä kysymys, tai sitten ei...

Voiko Facebook vaatia tunnistautumista varten passin, henkilökortin, tai ajokortin scannausta?
Minä en tunnuksillani päässyt sisälle vieraalla koneella ja vieraalla sijainnilla Suomessa. Alkoi vaatia tuollaista kummaa proseduuria. Pistin siltä osin pillit pussiin. Kotikoneella taas kaikki toimii normaalisti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:51
  • Autossa on pyörät
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #666 : 28.11.2023 kello on 10:10 »
Voi, yleensä voi lähteä siitä että joku tehnyt ilmoituksen että väärennetty henkilöllisyys. Kertomassasi tapauksessa en ole kuullut käytettävän. Olikos koneessa jonkun face tili ennestään?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:06
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #667 : 28.11.2023 kello on 10:25 »
Voi, yleensä voi lähteä siitä että joku tehnyt ilmoituksen että väärennetty henkilöllisyys. Kertomassasi tapauksessa en ole kuullut käytettävän. Olikos koneessa jonkun face tili ennestään?
Ok...

Oma kone, eikä muita Face tilejä. En muista olenko ennen ollut sillä koneella kirjautuneena Faceen. Lähinnä tuntuu kornilta scannata omia asiapapereita jonnekin pilvimaailmaan muiden käyttöön. Mitään henkkareita ei ole koskaan aikaisemmin kyselty. Luulisi omat kirjautumistunnukse t riittävän.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:40
  • Knaus Eifelland
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #668 : 28.11.2023 kello on 10:58 »
Siis vieraalla vai omalla koneella? Kun ensin puhut vieraasta ja sitten omasta koneesta. 😉

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:06
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #669 : 28.11.2023 kello on 11:02 »
Siis vieraalla vai omalla koneella? Kun ensin puhut vieraasta ja sitten omasta koneesta. 😉
Joo, siis omalla matkakoneella, sori...

Sitä konetta en käytä, kuin autossa. En muista olenko sillä koskaan kirjautunut Faceen. Siinä mielessä Facelle vieras.
Minua nyt kiinnostaa lähinnä se passin scannaus. Kuuluuko sellainen vaatimus Facen identifiointiin, vai onko kyseessä joku kalastelu?


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:40
  • Knaus Eifelland
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #670 : 28.11.2023 kello on 11:10 »
Näköjään voi kysyä henkkareita, uus juttu mulle ja ite en ole antanut edes puhelinnumeroani tonne, koska tuskin siitä mitään etua koituu, googlelle sen olen tosin antanut. 🙂



Hyvähän tietenkin on, jos kaikenmaailman häiriköt ja huijarit karsiutuisi vähemmäksi. Sun muut kaksoisprofiilit.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:06
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #671 : 28.11.2023 kello on 12:59 »
^
Nyt tilanne taas hallinnassa...

Ohjeissa luki, että kannattaa kirjautua Faceen ensin kotikoneelta ja sitten vasta tuolla matkaläppärillä. Näin tein ja Face aukesi normaalisti. Tiedä sitten, onko sillä vaikutusta, kun molemmat tietsikat ovat nyt samassa paikassa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:55
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #672 : 28.11.2023 kello on 13:12 »
passitietojaan ei kannata lähetellä kyllä yhtään mihinkään sähköisesti....face book joka sitä kysyy kun ei välttämättä ole facebook.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:16
  • Lempäälä
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #673 : 29.11.2023 kello on 09:30 »
  Tuli votsapissa, onko tiatoo?
Lainaus
    Olen Tiina Forsbom, rekrytoija StaffPoint Group Recruitment Agencysta, Suomesta.

Kiinnostaako sinua joustava etätyö?

Voinko lähettää sinulle avoimen työpaikan tiedot ja palkkapaketin tarkastettavaksi ja katsoa, ??sopiiko se sinulle?
   

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:40
  • Knaus Eifelland
Vs: Tyhmät kysymykset tänne.
« Vastaus #674 : 29.11.2023 kello on 09:48 »
No firma ja henkilö ainakin löytyy, varovaisuus tietenkin nykyään hyvästä, kaikenlainen toiminta toisten nimiä käyttäen ei ole enää harvinaistakaan. Minusta vaikuttaa aidolta.

Tietoa yhtiöstä
StaffPoint Oy on perustettu vuonna 2013. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Henkilöstövuokraus. Yhtiön toimitusjohtaja on Anu Katariina Ahokas.

Yhtiön toinen toimiala on rekrytointi.

Yhtiön StaffPoint Oy liikevaihto oli 118,03 miljoonaa ja tilikauden tulos 47 tuhatta. Liikevaihto nousi 30,1%. Liikevoittoprosentt i oli 2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.
- Finder


https://www.staffpoint.eu/contactus/people