Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (131/176) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.10.2023     kello on 20:04 ---Miten ruotsalaiset kaasuvermeet liitetään suomalaiseen pulloon.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Onko letkun päässä paineensäädin, jos on niin uus paineensäädin. Taas jos paineensäädin kiinteänä ja siitä tulee letku(t) pulloon. Se letku vaihtoon.
https://www.sarkacaravan.fi/product/859/truma-korkeapaineletku-750mm-kaasuletku

Lerssinen:
Kuuluuko Ladan molemmissa suuttimissa (2 kurkkua) olla tommoset helmet ?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.10.2023     kello on 20:25 ---Onko letkun päässä paineensäädin, jos on niin uus paineensäädin. Taas jos paineensäädin kiinteänä ja siitä tulee letku(t) pulloon. Se letku vaihtoon.
https://www.sarkacaravan.fi/product/859/truma-korkeapaineletku-750mm-kaasuletku

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä. Kuopion seudun runsain caravan tarvike valikoima löytyy Siilin Caravaista. Sieltä sopivat vermeet tähänkin.  Thumb

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  1.11.2023     kello on 20:26 ---Kuuluuko Ladan molemmissa suuttimissa (2 kurkkua) olla tommoset helmet ?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
  Ladasta ei kokemusta, paitsi pari kertaa oon ajanut.
  Huonon muistini mukaan? Tollaisia oli muissakin pystyimu  kaasuttimisa. Viimeiset kaasutin kokemukset mulla on vaakaimu kaasuttimista, joissa ei moisia.

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  2.11.2023     kello on 18:40 ---  Ladasta ei kokemusta, paitsi pari kertaa oon ajanut.
  Huonon muistini mukaan? Tollaisia oli muissakin pystyimu  kaasuttimisa. Viimeiset kaasutin kokemukset mulla on vaakaimu kaasuttimista, joissa ei moisia.

--- Lainaus päättyy ---

Kuuluu siinä olla toisiokurkulla.. Mutta löytyi se muutaman päivän ihmettelyn jälkeen vikakin miksi tukehtuu täyskaasulla.
Alla näette kaksi suutinta, molemmissa lukee 155 .

Vasen on uudesta huoltosarjasta, made in ryssä
Oikea on originaali mikä on vaihdettu huoltosarjassa mukana tulleeseen (made on ussr)

Tolerans

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View