Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.10.2023 kello on 20:04 ---Miten ruotsalaiset kaasuvermeet liitetään suomalaiseen pulloon. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onko letkun päässä paineensäädin, jos on niin uus paineensäädin. Taas jos paineensäädin kiinteänä ja siitä tulee letku(t) pulloon. Se letku vaihtoon.
https://www.sarkacaravan.fi/product/859/truma-korkeapaineletku-750mm-kaasuletku
Lerssinen:
Kuuluuko Ladan molemmissa suuttimissa (2 kurkkua) olla tommoset helmet ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.10.2023 kello on 20:25 ---Onko letkun päässä paineensäädin, jos on niin uus paineensäädin. Taas jos paineensäädin kiinteänä ja siitä tulee letku(t) pulloon. Se letku vaihtoon.
https://www.sarkacaravan.fi/product/859/truma-korkeapaineletku-750mm-kaasuletku
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä. Kuopion seudun runsain caravan tarvike valikoima löytyy Siilin Caravaista. Sieltä sopivat vermeet tähänkin. Thumb
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 1.11.2023 kello on 20:26 ---Kuuluuko Ladan molemmissa suuttimissa (2 kurkkua) olla tommoset helmet ?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ladasta ei kokemusta, paitsi pari kertaa oon ajanut.
Huonon muistini mukaan? Tollaisia oli muissakin pystyimu kaasuttimisa. Viimeiset kaasutin kokemukset mulla on vaakaimu kaasuttimista, joissa ei moisia.
Lerssinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 2.11.2023 kello on 18:40 --- Ladasta ei kokemusta, paitsi pari kertaa oon ajanut.
Huonon muistini mukaan? Tollaisia oli muissakin pystyimu kaasuttimisa. Viimeiset kaasutin kokemukset mulla on vaakaimu kaasuttimista, joissa ei moisia.
--- Lainaus päättyy ---
Kuuluu siinä olla toisiokurkulla.. Mutta löytyi se muutaman päivän ihmettelyn jälkeen vikakin miksi tukehtuu täyskaasulla.
Alla näette kaksi suutinta, molemmissa lukee 155 .
Vasen on uudesta huoltosarjasta, made in ryssä
Oikea on originaali mikä on vaihdettu huoltosarjassa mukana tulleeseen (made on ussr)
Tolerans
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta