Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (128/176) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 21.10.2023     kello on 09:19 ---  Olen tähän tyyliin testannut akkuja, huonon ja käyttökelpoisen luulen erottavani tällä testillä? Mutta hyvän ja oikein hyvän erottaminen on mulle vaikeaa.
  Olen siis purkanut 74 A. akkua kahdella H4 pitkällä ( 60W.) polttimolla rinnan kytkettynä tunnin, pitänyt tunnin tauon, yhteensä valo palanut 4 tuntia.
  Toisessa osassa valo paloi 4 tuntia yhtä "soittoa". Molemmissa kokeissa akun jännite tunnin päästä sama.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Onko tämä hyvä vai oikein hyvä akku?

--- Lainaus päättyy ---

Minusta on vähintään hyvä, jos kyseessä normaali 74Ah starttiakku, jota purettu 40Ah

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.10.2023     kello on 18:45 ---Minusta on vähintään hyvä, jos kyseessä normaali 74Ah starttiakku, jota purettu 40Ah

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä niin, kysymyksessä on uusi Varta akku.
  Pitkästä aikaa meillä uusi akku, koska Romukioski oli saanut ohjeen, että eivät saa luovuttaa ulos tavaraa? Sieltä olin saanut muutaman käyttökelpoisen akun, useamman jouduin vaihtamaan muutaman kerran. "Välirahaksi" vein metallia, nyt otan rahana.

Yrjö:
   Tässä käänteentekevä keksintö--- niin ja halavalla.
   Kai tämä talonkin pitää lämpimänä---niin ja halavalla.
   Riittääköhän yksi/huone---kyllä tulee lämmitys helpolla---niin ja halavalla.
   https://lecouv.com/products/autowarm

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 29.10.2023     kello on 20:20 ---   Tässä käänteentekevä keksintö--- niin ja halavalla.
   Kai tämä talonkin pitää lämpimänä---niin ja halavalla.
   Riittääköhän yksi/huone---kyllä tulee lämmitys helpolla---niin ja halavalla.
   https://lecouv.com/products/autowarm

--- Lainaus päättyy ---

Mahtava vehjes!

--- Lainaus ---PIDÄ AUTOSI AINA LÄMPIMÄNÄ!
AutoWarm ©  pitää  autosi  mukavassa  lämpötilassa myös kylmimpinä  päivinä , joten sinun  ei  tarvitse käyttää tuntikausia  moottorin   lämmittämiseen   tai  ikkunoiden  jäätymiseen  .

SE TOIMII SEKUNNEISSA!
Vain  5 minuutissa  saat   auton  moottorin  ja  sisustuksen  ihanteelliseen  lämpötilaan , jotta  päivä alkaa sujuvasti.

TOIMII KAIKISSA AJONEUVOISSA!
Olipa kyseessä  sedan ,  maastoauto  tai  pieni auto  ,  AutoWarm©  sopii kaikkiin  ajoneuvoihin  ja antaa  sisustukselle  hienostuneen  sisustuksen  ja  lämpimän tunteen .

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D

Karabiilisti:
jäinen auto sekunneissa lämpimäksi  Thumb Thumb Thumb

No jossei auto niin kuski ainakin.... :laugh: :laugh: :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View