Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (126/176) > >>

megaman:
Jos uusin ladattavaan taskulamppuun 18650 kennot, pitääkö olla suojapiiri vaiko eikö?

Pitää varmaan vielä varmistaa kennon pituus mittaamalla, kun suojapiirillinen kenno on näissä 3 mm. pidempi.
Mulla on semmonen lamppu, jossa on 2X 18650 yhtä pötköä saman teipin alla, kai noita kennoja voi työntää sinne putkeen ihan peräkkäin?
Lampussa on semmoiset tiukkasovitteiset muoviholkit kennojen ympärille, että eivät heilu rungossa.

Ei ole näistä kennoista isommin kokemusta.
Alipaapat kannattanee näissäkin sivuuttaa.

Karabiilisti:
Eiköhän suojapiiri olisi hyvä olla.
Tommosessa pötkylässä jo voimaa aika paljon jos pyrkii omaaloitteisesti ulos.

Alibaabat on tietty aina kysymysmerkkejä...
mutta tietty kannattaa myös huomioida että osa liikkeistä myy tai ainakin saattaa myydä aivan samaa kamaa. Hyvä kate ei aina paranna turvallisuutta.  ;)
Eli merkkiä kannattaa katsella...ja varmistua että on aito. 

Aidotkaa ei hirmu kalliita ole...joten ehkä ei kannata noiden litiumien kanssa kämppäänsä vaarantaa...

tämä lienee aito suomikauppa
https://www.suomenakut.fi/akut-ja-paristot/paristot-ja-ladattavat-akut/li-ion-kennot-ja-piirit/c/606/?page=1

Paljon on netissä myös vastaavia liikkeitä joissa suomea ei ole kuin nettisivuilla...pak etti lähtee alibaaban varastosta.

latushka83:
Akkulasta olen ite noita tilaillut ja ainakin tähän mennessä ollut laadukasta tavaraa. https://akkula.fi/tuote-osasto/akut/li-ion/18650-suojapiirilla/

Aakku:
Tuollaisesta, kuin Jonneshop, olen ostanut laadukkaita akkuja...

Kiinan kamaa tietenkin, mutta ilmeisesti tehty laaduntarkistusta.
https://www.jonneshop.fi/epages/jonneshop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2016033102/Categories/Otsalamput_ja_valaisimet

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 11.10.2023     kello on 12:59 ---Jos uusin ladattavaan taskulamppuun 18650 kennot, pitääkö olla suojapiiri vaiko eikö?

Pitää varmaan vielä varmistaa kennon pituus mittaamalla, kun suojapiirillinen kenno on näissä 3 mm. pidempi.
Mulla on semmonen lamppu, jossa on 2X 18650 yhtä pötköä saman teipin alla, kai noita kennoja voi työntää sinne putkeen ihan peräkkäin?
Lampussa on semmoiset tiukkasovitteiset muoviholkit kennojen ympärille, että eivät heilu rungossa.

Ei ole näistä kennoista isommin kokemusta.
Alipaapat kannattanee näissäkin sivuuttaa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan riippuu siitä onko erillinen laturi jolla ladataan vai onko latauspiiri valaisimen sisällä, ainut tapa helpolla katsoa tuon alkuperäisen akkupaketin keskiosasta onko piiri siellä,  jos ei niin sitten se on purkuosaltaan valaisimessa, ja jos laturissa ei ole omaa niin sekin toiminta on valaisimen sisällä. Onko usb laturi silloin valaisin ohjaa.

Lähetetty minun SM-F936B laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View