Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (83/176) > >>

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 18.10.2022     kello on 20:07 ---Mikähän logiikka noissa led taskulampuissa ja pyörän valaisimissa on, kun niissä on lähes poikkeuksetta villkuva strobovalo tms. toiminta. Mitä varten se mahtaa olla? Vastustajan sokaisuun lähietäisyydelta?  ;D

Pyöränvalossa olisi fiksusti napin takana lyhyt ja pitkä asento, mutta näiden kahden tilan välissä on vilkkuva strobo.  :-\

--- Lainaus päättyy ---
En todellakaan tiedä, hanurista se ainakin on.
Kuitenkin ilmeisen kiva pyöräillä sellaisen diskovalon kanssa koska yllättävän usein niitä näkee käytettävän .

Yrjö:
  Akku kestää pidenpään, kiinnittää huomiota, sehän onkin hämärässä/katuvalo osuudella se tärkein asia. En minä pimeässä käytä tuota edessä villkuvaa valoa. Takana mulla se on "aina" käytössä.
  Varakkammilla pyöräilijöillä on niin kirkkaita etuvaloja, että lähes häikäisee.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 18.10.2022     kello on 20:43 ---  Akku kestää pidenpään, kiinnittää huomiota, sehän onkin hämärässä/katuvalo osuudella se tärkein asia. En minä pimeässä käytä tuota edessä villkuvaa valoa. Takana mulla se on "aina" käytössä.
  Varakkammilla pyöräilijöillä on niin kirkkaita etuvaloja, että lähes häikäisee.

--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on vilkkuva takavalo...

Syytkin samat. Akku kestää kauemmin ja huomion herättäminen. Käsittääkseni vilkkuva valo on jopa laillinen nykyään.

kimi:
Kulutus on luokkaa 1/2 siitä, että palaa koko ajan. Ja huomiota tuo herättää paremmin

88k5:
Kyllä mäkin käytän fillarissa vilkkumoodia edessä ja takana, mutta vain päiväsaikaan. Varsinkin puuston varjostamat seututiet vailla pientareita - pyöräilijä on aika huomaamaton muuten.

Pimeään aikaan kiinteä valo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View