Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 18.10.2022 kello on 20:07 ---Mikähän logiikka noissa led taskulampuissa ja pyörän valaisimissa on, kun niissä on lähes poikkeuksetta villkuva strobovalo tms. toiminta. Mitä varten se mahtaa olla? Vastustajan sokaisuun lähietäisyydelta? ;D
Pyöränvalossa olisi fiksusti napin takana lyhyt ja pitkä asento, mutta näiden kahden tilan välissä on vilkkuva strobo. :-\
--- Lainaus päättyy ---
En todellakaan tiedä, hanurista se ainakin on.
Kuitenkin ilmeisen kiva pyöräillä sellaisen diskovalon kanssa koska yllättävän usein niitä näkee käytettävän .
Yrjö:
Akku kestää pidenpään, kiinnittää huomiota, sehän onkin hämärässä/katuvalo osuudella se tärkein asia. En minä pimeässä käytä tuota edessä villkuvaa valoa. Takana mulla se on "aina" käytössä.
Varakkammilla pyöräilijöillä on niin kirkkaita etuvaloja, että lähes häikäisee.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 18.10.2022 kello on 20:43 --- Akku kestää pidenpään, kiinnittää huomiota, sehän onkin hämärässä/katuvalo osuudella se tärkein asia. En minä pimeässä käytä tuota edessä villkuvaa valoa. Takana mulla se on "aina" käytössä.
Varakkammilla pyöräilijöillä on niin kirkkaita etuvaloja, että lähes häikäisee.
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on vilkkuva takavalo...
Syytkin samat. Akku kestää kauemmin ja huomion herättäminen. Käsittääkseni vilkkuva valo on jopa laillinen nykyään.
kimi:
Kulutus on luokkaa 1/2 siitä, että palaa koko ajan. Ja huomiota tuo herättää paremmin
88k5:
Kyllä mäkin käytän fillarissa vilkkumoodia edessä ja takana, mutta vain päiväsaikaan. Varsinkin puuston varjostamat seututiet vailla pientareita - pyöräilijä on aika huomaamaton muuten.
Pimeään aikaan kiinteä valo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta