Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tyhmät kysymykset tänne.

<< < (42/176) > >>

MotoVan:
vanha viidakon sananlasku
Muista rajoittaa paljonko annat mitään ilmaiseksi.
Vastaanottajalla ei ole mitään rajoitinta.

Karabiilisti:
Kyllä se niin on että jos koittaa myydä jotain torissakin 5eur niin ei mene mutta kun laitat että annetaan niin on varaajia jonossa...ja kyselevät vielä toisitko...

Mutta jos oikein syvällisesti asioita pohtii niin onkohan tuo ilmaiseksi hakeminen sen suurempi synti kuin että joku lääkäri tai tuomari myy palveluitaan 150eur per 10min...

K.E.V:
Ei se nyt aina ole niinkään. Laitoin aamulla yhden hyvän läppärin toriin. Haettiin klo 12.15 tinkimättä.

Hesus:
olen nähnyt muutamia asuntoautoja (viimeksi tänään yhden) jossa on kaasupullokaapin oveen liimattu palavista nesteistä(3. luokka) kertovan tarran.

vaaditaanko jossain tällainen, vai onko nämä tarrat omistajiensa mielestä jotain hauskoja vitsejä?

En itse menis liimailemaan tuollaisia virallisia varoituskylttejä mihinkään tieliikennevehkeese en, ellei kyse ole oikeasta ADR-säiliökuljetuksesta.

varsinkaan vääränlaista tarraa, nestekaasu ei ole palava neste.
Jos olisin poliisi tai katsastusmies niin käskisin poistamaan tarrat. raskaassa liikenteessä jos olisi tuollainen turhanpäiväinen "vitsi"tarra niin saa sakotkin.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 27.10.2021     kello on 21:11 ---olen nähnyt muutamia asuntoautoja (viimeksi tänään yhden) jossa on kaasupullokaapin oveen liimattu palavista nesteistä(3. luokka) kertovan tarran.

vaaditaanko jossain tällainen, vai onko nämä tarrat omistajiensa mielestä jotain hauskoja vitsejä?

En itse menis liimailemaan tuollaisia virallisia varoituskylttejä mihinkään tieliikennevehkeese en, ellei kyse ole oikeasta ADR-säiliökuljetuksesta.

varsinkaan vääränlaista tarraa, nestekaasu ei ole palava neste.
Jos olisin poliisi tai katsastusmies niin käskisin poistamaan tarrat. raskaassa liikenteessä jos olisi tuollainen turhanpäiväinen "vitsi"tarra niin saa sakotkin.

--- Lainaus päättyy ---

Noita näkee täälläkin päin jonkun verran, ovat " fiksuja " autoilijoita.
Saattaa lautoilla tulla ongelmia kun rupeavat papereita aineista kyselemään.
Poliseista suurin osa ei ymmärrä merkistä mitään ja katsastuksessa vielä vähemmän ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View