Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 14.07.2019 kello on 10:46 ---ihan vain maalaisjärkeä, kaikille kivempi kun annetaan tosille edes se pieni yksityisyys ja "piha"
ei mua ainakaan kiinnosta katsella kun joku läski grillaa mun vaunun edessä. Tietty joku voi siitäkin nauttia.
Jos on vain se minimi 4m kulkimien välissä ja ovet vastakkain ja siinä istuskellaan sitten niin että hiki haisee niin eipä ole mun juttu. Ehkä ne pitkäpöytätreffiläi set tykkää sitten tästäkin sosiaalisuudesta.
--- Lainaus päättyy ---
Sinäpä se kiteytit Camping elämän hyvin... ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.07.2019 kello on 09:20 ---Heh...
Mun liki ainoa kriteeri on, että perä on hieman koholla, tai vaaka-asennossa. Kivampi nukkua, kun ei pakkaudu veri päähän pitkittäispedissä.
--- Lainaus päättyy ---
Aina yöparkkiin niin, että keula on siihen suuntaan mihin olen jatkamassa, päivällä voin joustaa tuosta jonkin verran ja ajaa esim. keulan rantaa päin. Ja monessa paikassa suositus nimenomaan, että sekä asautot että vaunut peruutetaan parkkiin. Nopeammin ne on siirrettävissä pois jos tarve vaatii, esim tulipalo lähistöllä tms
Tarvasjoki:
Eikö nykyisin saa pysäköidä kummalle puolelle vaan keula meno tai tulo suuntaan
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 14.07.2019 kello on 18:15 ---Eikö nykyisin saa pysäköidä kummalle puolelle vaan keula meno tai tulo suuntaan
--- Lainaus päättyy ---
Muut saa mutt ei Aakku
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.07.2019 kello on 18:20 ---Muut saa mutt ei Aakku
--- Lainaus päättyy ---
Ensi vuonna voimaan tuleva tieliikennelaki sallii pysäköinnin molemmille puolille
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta