Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
Adrivaari:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 26.08.2021 kello on 12:21 ---Yleensä muistan sen esineen, jonka olen laittanut talteen 10-30 vuotta sitten, paikan. Mutta sitä, minkä äsken laitoin selän taakse, en löydä millään.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kun nykyään jotain tekee, niin kuinka voi lähelleen hävittää niin paljon työkaluja. Onneksi on tarvikemyymälä melkein naapurissa, ei kauvaa kannata etsiä, kun hakee uuden.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 26.08.2021 kello on 12:32 ---Juu, kun nykyään jotain tekee, niin kuinka voi lähelleen hävittää niin paljon työkaluja. Onneksi on tarvikemyymälä melkein naapurissa, ei kauvaa kannata etsiä, kun hakee uuden.
--- Lainaus päättyy ---
Espoon Muuralan Nesteen naapurissa oli aikoinaan Motonet. Suosin tuon aseman TI hallia nimenomaan läheisen Motonetin takia. Vaikka kuinka oli tarvittavat mukana niin aina joku oli hävinnyt matkalla, yleensä joku hyltsy tms. Kun pääsi kotiin ja laittoi työkalut paikoilleen niin kyseistä oli sitten 2, se ensimmäinen vaan oli ilmestynyt jostakin
99:
Uuden ostaminen on varmin tapa löytää vanha.
Aakku:
Mulla oli vasara hukassa...
Sitten kun löysin vasaran, niin ei ollut nauloja. Naulat kun löysin, niin oli taas vasara hukassa.
Nyt mulla on askareissa käytössä pari kappaletta kutakin työkalua ja mittanauhoja joskus puoli tusinaakin ympärilläni.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 26.08.2021 kello on 10:20 ---Meillä kahden taloudessa Joku siirtelee ja piilottelee tavaroita.
--- Lainaus päättyy ---
Se on emäntä aina. Minä voin todistaa, koska niin meilläkin.
——————
En ole ennättänyt vielä tarkistaa koukkupussukkaa. En ole varma, onko varastossa ainoan kaljakorin takana vaiko paikallaan autossa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta