Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tyhmät kysymykset tänne.
K.E.V:
Ei tuossa asiakkaita näkynyt 😂
elwari:
Mitä ostaisit lahjaksi hänelle, jolla on jo kaikkea? :P
Yrjö:
Onkohan tarpeeksi tyhmä kysymys??
Mää ku en liikennesäännösitä mittään tiiä. :(
Tampereelle kun ilmestyi noita pyöräkaistoja ajoradan ja jalkakäytävän väliin.
Mielestäni, kun ryhmityn pyöräkaistalle oikealle kääntyessäni, ei pyöräilijältä jää huomaamatta kääntymiseni, eikä pyöräilijä pääse rinnalleni, eikä siten ole mahdollista jäädä alle. Selvä enemmistö kääntyy oikealle pyöräkaistan yli.
Olen myös nähnyt tapauksia, että ei ole ryhmitytty bussi/taksikaistalle syystä tai syyttä. Kerran bussikuski pysäytti, jotta suoraan ajavat pääsi jatkamaan, kun kaista vapautui oikealle vilkuttajasta.
kimi:
Et saa ryhmittyä pyöräkaistalle vaan pitää tukkia takana tuleva liikenne
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 22.08.2021 kello on 19:06 --- Onkohan tarpeeksi tyhmä kysymys??
Mää ku en liikennesäännösitä mittään tiiä. :(
Tampereelle kun ilmestyi noita pyöräkaistoja ajoradan ja jalkakäytävän väliin.
Mielestäni, kun ryhmityn pyöräkaistalle oikealle kääntyessäni, ei pyöräilijältä jää huomaamatta kääntymiseni, eikä pyöräilijä pääse rinnalleni, eikä siten ole mahdollista jäädä alle. Selvä enemmistö kääntyy oikealle pyöräkaistan yli.
Olen myös nähnyt tapauksia, että ei ole ryhmitytty bussi/taksikaistalle syystä tai syyttä. Kerran bussikuski pysäytti, jotta suoraan ajavat pääsi jatkamaan, kun kaista vapautui oikealle vilkuttajasta.
--- Lainaus päättyy ---
Tulipa hyvä kysymys, seuraan mielenkiinnolla.
Eikös oikealle kääntyessä pidä ryhmittyä bussi/taksikaistalle? Niin minä ainakin teen.
Miksi ei siis myös pyöräkaistalle, kun se on liikenteen kokonaisuuden kannalta sujuvampaa kuin odottaa kaikki takaa tulevat pyöräilijät ennen kääntymistä.
Jaa, Kimi jo vastasi. Ompa typerä sääntö.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta