Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut 0yxxy0 12 Jan 2023
  • Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
    Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.
    Tämänkin moni toimija eliminoinut sillä että lähettää linkin jonka kautta pitää jatkaa/kuitata toimivaksi. No voihan sen tehdäkkin kun tietää että postia tulossa, muut jättää availematta.
  • #47 kirjoittanut Yrjö 12 Jan 2023
  •   Tänään ei enää vaimolle tullut "postipakettia". Sitkeitä yrittäjiä kun neljänä päivänä, puolilta päivin tuli "paketti". ;D
     
    Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
    Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.
    Off-Topic:
    Minä en niin kovin tarkka ole ollut tässä suhteessa.
      Lähes kaikilla on esikuvia. Kun yli kuuskymppisenä aloin nettiin, minun idolini oli omalla nimellään.
      Minä olen edelleenkin sitä mieltä: että kaikkien pitäisi olla omalla nimellään --- paitsi ne jotka suunnittelee diktaattorin syrjäyttämistä, tai rikosta.
     
  • #48 kirjoittanut kimi 12 Jan 2023
  • Kannattaisiko ottaa yhteyttä duunipostin ylläpitäjään? Ja pankkien, kysyen miksi juuri heidän nimissään viestejä tulee. Onko tällä postilla otettu pankkeihin yhteyttä?
    Oletko klikannut jotain epämääräistä linkkiä mikä duunipostiin tullut?

    Olen ollut yhteydessä itseeni ja palveluntarjoajaan. Myös kyseisille pankeille olen lähettänyt linkit. Olen siis domainin ainoa käyttäjä.
  • #49 kirjoittanut Mautoilija 12 Jan 2023
  •   Tänään ei enää vaimolle tullut "postipakettia". Sitkeitä yrittäjiä kun neljänä päivänä, puolilta päivin tuli "paketti". ;D
       
    Off-Topic:
    Minä en niin kovin tarkka ole ollut tässä suhteessa.
      Lähes kaikilla on esikuvia. Kun yli kuuskymppisenä aloin nettiin, minun idolini oli omalla nimellään.
      Minä olen edelleenkin sitä mieltä: että kaikkien pitäisi olla omalla nimellään --- paitsi ne jotka suunnittelee diktaattorin syrjäyttämistä, tai rikosta.
     
    Off-Topic:
    Eipä siinä mitään jos nimensä ilmoittaa. Tuskin kukaan asiaton lähtee tämän perusteella yhteystietoja selvittämään. Ne on tiedossa muuta kautta
  • #50 kirjoittanut Masa matkailija 02 Feb 2024
  • Löytyi vanha ketju.
    Sain tänään tekstiviestin , samoin vaimoni. Viestissä kyseltiin sf-caravan käytössä olevaa sähköpostiosoitetta, juuri oikea osoite ja todettiin että mikäli osoite oikea ei aiheuta toimenpiteitä. Viestissä oli oikea jäsen numero. Caravan appi ei kerro mitään, muutenkin /c. Muistin kyllä samalla että pitää maksaa jäsenmaksun ja kieltää paperilehti.
    Onko muille tullut vastaavaa txt viestiä? Minun txtviesti app ei näytä numeroa, vain nimen sf-caravan.
  • #51 kirjoittanut K.E.V 02 Feb 2024
  • Juu, tuli kyllä. En tuohon reagoinut sen enempää, kun siinä ei tarvinnut päivittää mitään mihinkään.
  • #52 kirjoittanut Vaeltaja 02 Feb 2024
  • Olen saanut samanlaisen viestin. Jos liiton toimistolla oleva tieto s-posti osoitteesta on edelleen voimassa, ei itse tarvitse tehdä mitään. Mikäli nykyään käyttää jotakin toista s-postia, pyytävät tiedon käytössä olevasta s-posti osoitteesta.
    Näin minä sen viestin ymmärsin.
Sivuja:
Toiminto