rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Talveksi vaunun tai auton tarve Pyhätunturille  (Luettu 168 kertaa)

• Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.07.2019 kello on 08:39
Talveksi vaunun tai auton tarve Pyhätunturille
« : 11.07.2019 kello on 14:12 »
Onko tullut otettua kesäkissan sijaan kesävaunu tai -auto ja harmittaa jo etukäteen, kun sille ei talvella ole käyttöä tai oikein säilytyspaikkaa?

Minulla on sellainen tilanne, että talveksi on vaununtarve, mutta kesällä ei sitten ollenkaan käyttöä. Etsinkin nyt vaunun (tai auton) omistajaa, joka haluaisi kohtuuhintaisesti luovuttaa vaunun käyttööni noin ajalle marraskuu - toukokuun alku.

Vaunu sijoitettaisiin Pyhätunturin asuntovaunualueelle (https://pyha.fi/majoitu/matkailuvaunualue), joka on alueena rauhallinen ja mielestäni erittäin turvallinen. Käyn Pyhällä kerran tai kaksi kuukaudessa pitkän viikonlopun verran ja pääsääntöisesti yksin. Olen varsin siistitapainen nelikymppinen mies enkä polta tupakkaa eikä lemmikkejäkään ole - joskaan minua ei ollenkaan haittaa, jos vaunussa on lemmikkejä aiemmin ollut.

Kaikki tarjoukset ja ehdotukset huomioidaan, mutta etsin lähtökohtaisesti edullista yöpymisvaihtoehtoa ja tarjoan rakkaallesi hellää huolenpitoa talven kylmyydessä.

Saa myös soitella tai viestitellä numeroon 0456700600.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything