Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Webasto vai Eberi
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.07.2019 kello on 16:11 ---Asiassa pysymiseksi jos katselee noita eberi tai webasto paketteja eri autoihin niin ihmeellisiä hintaeroja on merkkien välilä vaikka paketti on pitkälti sama....erilainen liitin ei voi maksaa satasia....
--- Lainaus päättyy ---
Tätä ihmeellisyyttä minäkin kummastelin...
Mulle kyllä aika perusteellisesti esiteltiin, mitä kaikkea kummia komponentteja pitää olla, jotta nykyauton ECU:t pystytään yhteensovittamaan. Edellisen korimallin pakussa asennus ja hilppeet olisivat olleet puolet halvempaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.07.2019 kello on 18:11 ---Tätä ihmeellisyyttä minäkin kummastelin...
Mulle kyllä aika perusteellisesti esiteltiin, mitä kaikkea kummia komponentteja pitää olla, jotta nykyauton ECU:t pystytään yhteensovittamaan. Edellisen korimallin pakussa asennus ja hilppeet olisivat olleet puolet halvempaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs niissä sitten pitää sovittaa yhteen auton kanssa?
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 9.07.2019 kello on 17:37 ---Kovassa käytössä ei kyllä sentään noin huoltovapaita ole.
--- Lainaus päättyy ---
Kovassa käytössä? Mitäs se on?
Mulla on ajettu 25 - 60 000km per vuosi ja eberi on käynyt syyskuusta toukokuuhun noin karkeesti....diesel issä kunnei lämmöt riitä muutoin
Ehkäpä se jippo onkin että kun ne käy kuumana niin ei tarvi huoltoa..jatkuva pätkä ajo karstoittaa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.07.2019 kello on 19:06 ---Mitäs niissä sitten pitää sovittaa yhteen auton kanssa?
--- Lainaus päättyy ---
En oikein tiedä...
Olettaisin, että se liittyy jotenkin moottorin lämpötilatunnistuks een käynnistyksen yhteydessä. Automaatti-ilmastointikin saattaa tuottaa jotain yhteensovitusongelm ia.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.07.2019 kello on 19:25 ---Kovassa käytössä? Mitäs se on?
Mulla on ajettu 25 - 60 000km per vuosi ja eberi on käynyt syyskuusta toukokuuhun noin karkeesti....diesel issä kunnei lämmöt riitä muutoin
Ehkäpä se jippo onkin että kun ne käy kuumana niin ei tarvi huoltoa..jatkuva pätkä ajo karstoittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli pelkkää pätkäajoa, ja eberi oli joka vuosi korjauksessa ja monesti talvenaikana lukituksen purussa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta