Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Webasto vai Eberi

(1/6) > >>

Jalmari:
Aamupäivää!
Ajattelin laittaa (laitattaa) lisälämmittimen, pyydellyt tarjouksiakin asennettuna.
On muuten aikalailla samat hinnat asennettuna 200km säteellä Lahdesta jossa hinnat olivat kalliimmasta päästä.
Mieltäni askarruttaa kumman laitan vai sen Adversin jota suosittelivat jossain luotettavimpana ja oli halvinkin.
Eberiä tarjoavat ensimmäisenä oikeastaan jokapaikassa.
Eli mikä näistä olisi se järkevin valinta käyttäjän ei myyjän kannalta?
Mitä mieltä olette Remuc3 ohjaimesta?

-JALMARI-

Pate:
Taitaa Webasto ja Eberi olla parhaat lämmittimet.Jotku suosii myös tuota venäläistä Planaria.
Itse suosin Webastoa ehkä sen takia kun kaverini huoltaa niitä.Kerran olen vaihdattanut polttopesän.
Minulla on Remuc käytössä ja voin suositella.

Karabiilisti:
Ääni Eberille. Se on 36v kokeneempi firma   Thumb

Molempia on tullut käytettyä, eipä juuri eroja taida olla.

Molemmat toimii kuin vanhan junan vessa ekat 6-10v sitten on aika vaihtaa vesipumppu ja putsata palopesä...muuten ujeltaa kuin fuugamagisteeri ja savuttaa kuin ryss-läinen tankki dieseli talviaamuna...
Huollon jälkeen pelaa taas seuraavat 6-10v.

Nämä siis liittyen vesikenno lämmittimiin jos haet ilmalämppäriä niin sitten voi olla eri juttu...

Diesel ilmalämmitin kyllä voisi olla fiksu ajatus...pääsisi eroon tuon kaasun kanssa pelehtimisestä suurimmaksi osaksi.

Lerssinen:
Binar. Hinta on kolmasosan nuista muista ja toiminta justiin yhtä luotettavaa ellei jopa parempaa kuin "alkuperäisissä".
Saman valmistajan ilmaversio on Planar, loistava laite sekin.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  9.07.2019     kello on 11:19 ---Binar. Hinta on kolmasosan nuista muista ja toiminta justiin yhtä luotettavaa ellei jopa parempaa kuin "alkuperäisissä".
Saman valmistajan ilmaversio on Planar, loistava laite sekin.

--- Lainaus päättyy ---



Ehkä nyt ihan pikkasen liioittelet tuossa hintaerossa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View