Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailuautojen autovero

<< < (18/20) > >>

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.11.2011     kello on 21:10 ---  Ikä ja näkö ei riitä !! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Eikös ne ikärajat poistuneet parivuotta sitten. Minäkin ajoin linja-auto kortin parivuotta sitten,  ja silmälaseilla olen kattellu 40sestä alkaen, ja ulkonästä ne ei välitä mitään ;) ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare -  3.11.2011     kello on 21:14 ---Terve!

Eikös ne ikärajat poistuneet parivuotta sitten. Minäkin ajoin linja-auto kortin parivuotta sitten,  ja silmälaseilla olen kattellu 40sestä alkaen, ja ulkonästä ne ei välitä mitään ;) ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Mutta..tuolla Wokkelolla pärjään lopun elämän taipaleen !!

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.11.2011     kello on 20:58 ---Eikös se sinun auto ole erikoisauto. Ainakin painonsa puolesta, kun akkujakin on niin paljon. Katsastuksessa vaakalle, niin eiköhän heilahda yli 3,5 tonnin.   ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Ei heilahda,akut painaa 25kg kpl,alkujaan on kaksi,90AH,lisätty kolme 110AH,startti akku on lisäksi,110 AH !

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare -  3.11.2011     kello on 21:14 ---Terve!

--- Lainaus päättyy ---
Äänekoskella on yksi autoilija,yli satavuotias,ajaa vielä päivittäin,sai lääkäriltä luvan !!

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.11.2011     kello on 21:53 --- Äänekoskella on yksi autoilija,yli satavuotias,ajaa vielä päivittäin,sai lääkäriltä luvan !!

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Joo, ei siinä ole muuta rajaa kuin se, että 70 jälkeen pitää käyä lääkärissä kahen vuoden välein :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View