Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailuautojen autovero

<< < (14/20) > >>

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  3.11.2011     kello on 18:55 ---Sinun pitää tehdä valitus akeen ja vaatia ajoneuvon muuttamista M1 luokkaan, muuttaa se henkilöutoksi ja unohtaa tuo erikoisauto kokonaan. Verokatto asautoille on 3500kgn kohdalla ja sillä ei sitten ole merkitystä paljonko 3500 ylittyy.

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Senverta tarkennusta, että kokonaismassaan perustuva perusvero vaihtelee välillä 75-485€ (kokonaismassa 1300- 3401 kg ) 3401kg jälkeen ei nouse.

Mulla olis esittää seuraavanlainen verolippu, eipä enää tunnu kovinkaan kalliilta, kun vielä tulee neljässä erässä ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.11.2011     kello on 19:30 ---  Elä hättäile,perästä kuuluu !!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

käy vielä niin, et saat maksaa tuplasti  :(
no ei kai
toivotaan nyt ainakin... tuon summan riittävän verottajalle  :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare -  3.11.2011     kello on 19:37 ---Terve!

Senverta tarkennusta, että kokonaismassaan perustuva perusvero vaihtelee välillä 75-485€ (kokonaismassa 1300- 3401 kg ) 3401kg jälkeen ei nouse.

Mulla olis esittää seuraavanlainen verolippu, eipä enää tunnu kovinkaan kalliilta, kun vielä tulee neljässä erässä ;)

--- Lainaus päättyy ---
   Miten tuo on mahdollista ???

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.11.2011     kello on 18:51 ---Minulla tuo summa on 121,63e  erä 1/1  Elikkä ymmärrän että tämä on koko vuosi. Voiko se olla, että yli 3500kg on vielä näin halpa. Ajoneuvolaji Erikoisauto,  Ajoneuvoryhmä Matkailuauto, Kokonaismassa 3800e. Jos näin on, niin en valita.  :D

--- Lainaus päättyy ---
niin se vaan on.. jos mullaki ois vielä kuormaututo kortti ni en muuta haaveilisikkaa

perho-ukko:
 Mitäs me mahdetaan,"köyhät kyykkyyn ! :D :D :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View