Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuautojen autovero
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.08.2011 kello on 14:49 ---eikä autoa voi seisottaa turhaan, kun se on kerran hankittu.
--- Lainaus päättyy ---
voi sitä, on jo ollut yli kuukauden teltassa.
Hyvällä tuurilla liikahtaa sitten messuille, mikäli hallitus lähtee mukaan.
Kuten Höpöttäjän sanoja lainaten, elämä on.... ;D ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.08.2011 kello on 15:01 ---voi sitä, on jo ollut yli kuukauden teltassa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin voikin. Koko heinäkuun oli tallissa, kun muu harastus oli lähes jokapäiväistä ja henkilöauto sopi ajoihin. Yleensä auto ollut käytössä toukokuun alusta Lokakuun loppuun ja suurimman osan tallissa. Nyt verojen noustua käytössäolo päiviä 26 ja messujen aikaan tulee muutama lisää. Ajopäiviä samalla systeemillä kun aikaisempina vuosina, mutta kun olen tiennyt sen olevan käyttämättä vähintään viikon, niin pois käytöstä. En ole laskenut voittaako vaiko häviääkö valtio.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.08.2011 kello on 14:49 ---Ihmisellä pitäisi olla puoli vuotta lomaa. Vaan tuskin pääsee osa-aikaeläkkeelle meikäläinen sitten joskus eli noin 20 vuoden päästä.
--- Lainaus päättyy ---
*niin*. :D
Mä en oikein uskalla edes toivoa että 30 vuoden päästä pääsee eläkkeelle, eiköhän leikkurit pure ja kustannustaso nouse niin että töissä on sitkuteltava hamaan tappiin saakka :(
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.08.2011 kello on 15:01 ---voi sitä, on jo ollut yli kuukauden teltassa.
Kuten Höpöttäjän sanoja lainaten, elämä on.... ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Elämä on, karavaanarointia, höpöttäjähän se kulkee kokoajan, niinkuin pitääkin.
Seisottaminen on huonoa tuottoa pääomalle, käytettäväksi minä tuon kopin ostin (vaikken kyllä ihan kokoaikaa ole liikenteessä ollutkaan). Tänä vuonna en taida vielä ostaa siihen talvirenkaita, häätyy jumiutua kotio talvikaudeksi, niin ei keväämmällä enää tarvi. Jos tuo nyt seisoisi marraskuusta aprillipäivän tienoille tai vähän yli.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.08.2011 kello on 19:30 ---Elämä on, karavaanarointia, höpöttäjähän se kulkee kokoajan, niinkuin pitääkin.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, reissaaminen toki kuuluu tähän harrastukseen mutta juuri nyt meidän taloudessa eletään ekaluokkalaisen ehdoilla ja on huomattu että tavallinen viikonloppu on kovin lyhyt tälle harrastukselle ja kun ei viitsi koululaistakaan ottaa perjantaina pois koulusta vain aikuisten omien "halujen" takia niin sitten harrastetaan vain lomien aikaan...
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.08.2011 kello on 19:30 ---Seisottaminen on huonoa tuottoa pääomalle, käytettäväksi minä tuon kopin ostin
--- Lainaus päättyy ---
En ole koskaan miettinyt millekkään ostokselle mitä se tuottaa, tukka lähtee päästä näköjään ilman sen murehtimistakin. ;D
Meillä on hankittu matkailuauto myös käytettäväksi mutta ajan kanssa, katsotaan viisitoista vuotta eteenpäin niin lienen orgin ainoa joka ajaa edelleen samalla kulkineella, uskaltanen luvata tuon. :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta